Χαρισματικοί Έλληνες και οι εταιρείες που τους στηρίζουν παίρνουν τον λόγο. Το Best of Greece, το νέο project της Νάντιας Χαλαμανδάρη, φέρνει στο προσκήνιο success stories διεθνούς βεληνεκούς, αναδεικνύοντας τα πρόσωπα και τις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που τα έκαναν εφικτά.

Χαρισματικοί Έλληνες και οι εταιρείες που τους στηρίζουν παίρνουν τον λόγο. Το Best of Greece, το νέο project της Νάντιας Χαλαμανδάρη, φέρνει στο προσκήνιο success stories διεθνούς βεληνεκούς, αναδεικνύοντας τα πρόσωπα και τις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που τα έκαναν εφικτά.

Με το Best of Greece στόχος μας είναι να περνάμε κοινωνικά
μηνύματα», εξηγεί η Νάντια Χαλαμανδάρη, μιλώντας για τη σειρά mini ντοκιμαντέρ Best of Greece. Διασφαλίζοντας πάντα συνεργασίες υψηλού επιπέδου, το project έχει ήδη ξεκινήσει με το πρώτο ντοκιμαντέρ να προβάλλει το χορηγικό πρόγραμμα ΟΠΑΠ Champions και καλεί εταιρείες από ολόκληρο το επιχειρηματικό φάσμα να συμμετέχουν, λειτουργώντας παράλληλα ως επιβράβευση σημαντικών δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας.

MW: Πώς ξεκίνησε η πρωτοβουλία Best of Greece και ποια είναι η βασική της αποστολή;

Νάντια Χαλαμανδάρη: Το Best of Greece είναι μια σειρά από μικρά ντοκιμαντέρ (docu-series), που προβάλλουν την Ελλάδα και παρουσιάζουν ελληνικά παγκόσμια success stories και χαρισματικούς Έλληνες που έχουν διακριθεί σε διεθνές επίπεδο. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε καταρχάς από την αγάπη μου για την Ελλάδα, αλλά και από παρόμοια projects που είχα αναλάβει στο παρελθόν ως παραγωγός και δημοσιογράφος. Αυτά το αφιερώματα δεν είναι απλά μια παρουσίαση χαρισματικών Ελλήνων. Με το Best of Greece στόχος μας είναι να περνάμε κοινωνικά μηνύματα και αποσκοπούμε στο να έχουμε κοινωνικό αντίκτυπο.

Με ποιον τρόπο και μέσα από ποιες συνεργασίες εξασφαλίζετε το βέλτιστο εικαστικό αποτέλεσμα;

NX: Το βέλτιστο εικαστικό αποτέλεσμα το εξασφαλίζουμε με τις συνεργασίες που επιλέγουμε σε κάθε project. Εστιάζουμε σε σημαντικούς δημιουργούς και στη συμβολή τους. Είμαστε περήφανοι να ανακοινώσουμε ότι μία από αυτές τις συνεργασίες είναι και ο Creative Director του Best of Greece, ο Έλληνας σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Βενετόπουλος.

Ο Κωνσταντίνος ζει στη Νέα Υόρκη όπου συνεργάζεται με την ομάδα παραγωγής του Trevor Project, που έχει κερδίσει βραβείο Όσκαρ για τη ταινία μικρού μήκους με τίτλο «Trevor». Την παραγωγή του τελευταίου του ντοκιμαντέρ με τίτλο «Draw With Me» που προέβαλλε στην Αμερική στήριξε η Jennifer Lopez, η οποία και μιλάει στην κάμερα του Κωνσταντίνου μαζί με την οικογένειά της. Το Draw With Me ήταν και το πρώτο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε στα Ηνωμένα Έθνη το 2019, γιορτάζοντας τα 50 χρόνια του Stone Wall Riots.

H σειρά mini ντοκιμαντέρ που ετοιμάζετε θα παρουσιάζει ελληνικά success stories παγκοσμίου βεληνεκούς. Πως διαμορφώνεται αυτό το project;

NX: Αυτό το project δεν είναι μια σειρά που θα προβάλλεται κάθε εβδομάδα σε ένα κανάλι. Κάθε αφιέρωμα της σειράς θα έχει διαφορετική προβολή και media plan, ενώ κοινή παρουσία θα έχουν όλα στο διαδίκτυο. Το Best of Greece παρουσιάζει ιδιαίτερα θέματα και τα γυρίσματά του θα υλοποιούνται επιλεκτικά. Έχουμε ήδη ολοκληρώσει τα γυρίσματα για τα επόμενα δύο αφιερώματα με σημαντικές προσωπικότητες της χώρας σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά δεν σκοπεύουμε να τα προβάλλουμε σύντομα. Το χρονοδιάγραμμα που έχουμε θέσει είναι να προβάλλουμε ένα με δύο Best of Greece τον χρόνο.

Πολλά brands στηρίζουν συστηματικά τον αθλητισμό στην Ελλάδα, ενισχύοντας Έλληνες αθλητές. Πόσο σημαντική είναι η συνεισφορά των επιχειρήσεων στην επιτυχία της πρωτοβουλίας του Best of Greece;

NX: Η συνεισφορά των επιχειρήσεων είναι καθοριστική στην επιτυχία της πρωτοβουλίας του Best of Greece, γιατί χωρίς τη στήριξή τους δεν θα ήταν εφικτή η υλοποίηση αυτού του project. Σε αυτή τη σειρά όμως στόχος μας δεν είναι μόνο να προβάλλουμε τους χαρισματικούς Έλληνες που έχουν διακριθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και τις εταιρείες που τους στήριξαν για να φτάσουν σε αυτό το επίπεδο. Το Best of Greece λειτουργεί και σαν μια μορφή επιβράβευσης, αν θέλετε, ούτως ώστε να συνεχίζουν οι μεγάλες επιχειρήσεις να στηρίζουν την ελληνική κοινωνία.

Οι εταιρείες οφείλουν να στηρίζουν τον ελληνικό αθλητισμό, όπως κάνουν πολλά brands. Αυτό όμως που κάνει το χορηγικό πρόγραμμα ΟΠΑΠ Champions να ξεχωρίζει είναι η προσπάθειά του να ανακαλύψει τα νέα ταλέντα του ελληνικού αθλητισμού, αναζητώντας τα σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας. Σε μέρη όπως το Καρπενήσι, σε νησιά όπως η Κέρκυρα, σε χωριά όπως η Μεθώνη Μεσσηνίας, ένα χωριό με λιγότερους από χίλιους κατοίκους στην άκρη της Πελοποννήσου, όπου κρυβόταν ο Κωνσταντίνος Κοτσοβός, ένα μικρό διαμάντι του ελληνικού αθλητισμού, ο οποίος, λόγω αυτής της χορηγίας, δεν αποκλείεται να είναι και ο πρώτος αθλητής στην ιστορία της Ελλάδας που θα μας εκπροσωπήσει στους Ολυμπιακούς αγώνες στο άθλημα του γκολφ.

Ο Κωνσταντίνος, με το εξαιρετικό ήθος που τον διακρίνει, βγαίνει στο Best of Greece που παρουσιάζει τους ΟΠΑΠ Champions, απευθύνεται σε όλη την ελληνική κοινωνία και τη διαβεβαιώνει ότι δεν έχει σημασία ο τόπος καταγωγής κάποιου για να φτάσει σε ένα τόσο υψηλό επίπεδο. Πόσο σημαντικό μήνυμα είναι αυτό για τα παιδιά όλης της χώρας να το ακούσουν; Τι θα γινόταν ο Κωνσταντίνος αν δεν του έδινε αυτή την ώθηση το χορηγικό πρόγραμμα του ΟΠΑΠ, αυτό το βήμα να πατήσει και να μπορέσει άξια να διακριθεί σε παγκόσμιο επίπεδο με το εθνόσημο; Ποια είναι τα σχέδια εξέλιξης του project μετά την ολοκλήρωση του Best of Greece που παρουσιάζει τους ΟΠΑΠ Champions; Σκέφτεστε ενδεχομένως την επέκτασή του και σε άλλα πεδία, πέραν του αθλητισμού;

NX: H εξέλιξη του project μετά την ολοκλήρωση του πρώτου ντοκιμαντέρ του Best of Greece το οποίο παρουσιάζει τους ΟΠΑΠ Champions έχει δρομολογηθεί και έχουμε ήδη ολοκληρώσει τα γυρίσματα για τα επόμενα δύο ντοκιμαντέρ της σειράς. Αν και ο αθλητισμός είναι σημαντικό και μεγάλο κεφάλαιο του Best of Greece, σκοπεύουμε να επεκταθούμε και σε άλλους τομείς επηρεασμένοι και από όσα συνέβησαν στη χώρα μας τα χρόνια της κρίσης, όταν η Ελλάδα έχασε πάνω από μισό εκατομμύριο από τους καλύτερούς της επιστήμονες στο εξωτερικό, ένα φαινόμενο γνωστό διεθνώς και ως ελληνικό «brain drain».

Εκείνα τα χρόνια φτάσαμε στο σημείο οι χαρισματικοί Έλληνες, οι «Best of Greece», να γίνουν από τα μεγαλύτερα εξαγώγιμα προϊόντα της χώρας μας.
Την εποχή εκείνη οι πολίτες και οι κοινωνικές ομάδες που χρειαζόντουσαν βοήθεια είχαν αυξηθεί σε επικίνδυνο βαθμό. Για να μην επαναληφθεί αυτό το φαινόμενο ποτέ ξανά, στόχος μας είναι να υπενθυμίζουμε συστηματικά σε κάθε εταιρεία μεγάλου βεληνεκούς που δραστηριοποιείται στον τόπο μας ότι οφείλει να στηρίζει την ελληνική κοινωνία σε όλους τους τομείς. MW

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

MW: Ποιες επιχειρήσεις θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν τα χορηγικά τους προγράμματα συμβάλλοντας στη συγκεκριμένη δράση;

NX: Όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις που αναζητούν ξεχωριστούς, δημιουργικούς τρόπους να αναδείξουν τα χορηγικά τους προγράμματα, τη φιλοσοφία τους και να προσεγγίσουν τα κοινά που τους ενδιαφέρουν. Όλες οι επιχειρήσεις που αποτελούν οντότητες άμεσα συνδεδεμένες με το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται, επηρεάζοντας και επηρεαζόμενες από τα δεδομένα της εποχής και του χώρου δράσης τους.