Οι βασικές προκλήσεις για τα brands και τους brand owners το 2025 είναι… να εντοπίσουν και να προβάλουν έμπρακτα το «Purpose» τους, το «Γιατί» υπάρχουν: έναν σκοπό πέρα από την κερδοφορία, συνδεδεμένο με όραμα για τον άνθρωπο και την κοινωνία. Όταν η στρατηγική υπηρετεί αξίες, δημιουργείται ισχυρό θεμέλιο για αυθεντική επικοινωνία.
Για να ξαναγαπήσουν οι καταναλωτές τη διαφήμιση πρέπει… να τους μιλήσει στη γλώσσα τους, με ειλικρίνεια και συναίσθημα. Οι καταναλωτές δεν θέλουν να νιώθουν ότι προσπαθούν να τους πουλήσουν. Θέλουν να δουν αφήγημα που τους αφορά, περιεχόμενο που τους προσφέρει αξία και brands που δημιουργούν εξαιρετικές εμπειρίες.
Η θετική εμπειρία του καταναλωτή από το brand είναι… το συναίσθημα ότι κάποιος πραγματικά τον καταλαβαίνει και νοιάζεται να του προσφέρει κάτι παραπάνω. Πέρα από την ικανοποίηση της καλής αγοράς, είναι η χαρά και η εμπιστοσύνη στο σημείο επαφής, η φιλική κίνηση εξυπηρέτησης και το «ευχαριστώ» με χαμόγελο.
Βλέπω το ΑΙ ως… πανίσχυρο εργαλείο που μπορεί να κάνει το marketing πιο έξυπνο, πιο προσωποποιημένο και πιο αποδοτικό. Ωστόσο, δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δημιουργικότητα, την ενσυναίσθηση και τη στρατηγική σκέψη που κάνουν ένα brand να ξεχωρίσει. Ο αρμονικός συνδυασμός/συνύπαρξη ανθρώπινης σκέψης και τεχνολογίας είναι το παρόν και το μέλλον.
Η επαγγελματική μου φιλοσοφία συνοψίζεται στη φράση… το Marketing φέρνει τον πελάτη, αλλά η Eμπειρία τον κάνει να μείνει! Στόχος μου καθημερινά, σε συνεργασία με την ομάδα μου, είναι να αποτελούν το Marketing και το Customer Experience αποτελεσματικό μέσο σύνδεσης του καταναλωτή με το brand, ώστε ταυτόχρονα να βελτιώνουν τη ζωή τους και να προστατεύουν το περιβάλλον γύρω τους.
Better Marketing σημαίνει… να υπηρετείς όραμα και να επικοινωνείς αξίες, όχι απλώς να προωθείς προϊόντα. Σημαίνει να είσαι αληθινά χρήσιμος στους ανθρώπους, να τους ακούς, να τους σέβεσαι και να τους προσφέρεις εμπειρίες που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Better Marketing είναι αυτό που χτίζει σχέσεις αντί απλώς να διεκπεραιώνει απρόσωπες συναλλαγές.