Παραφράζοντας λίγο το παραπάνω, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το να δημιουργείς διαρκώς επιτυχημένες διαφημίσεις για ένα προϊόν, διατηρώντας σε βάθος χρόνου ένα εξαιρετικά ποιοτικό δημιουργικό αποτέλεσμα είναι απείρως δυσκολότερο από το να δημιουργήσεις ξαφνικά μια και μόνη επιτυχημένη διαφήμιση για το προϊόν αυτό. Ανεβάζοντας τον πήχη των προσδοκιών είναι σαφές ότι δυσκολεύεις πολύ τη ζωή σου ως διαφημιστής, αλλά την ίδια στιγμή καταξιώνεσαι. H περίπτωση της OgilvyOne και της Lacta ανήκει στην παραπάνω κατηγορία και αποτελεί ένα διαχρονικό success story που αποδεικνύει ότι η δημιουργικότητα μπορεί κάθε φορά να εκπλήσσει θετικά, ακόμα και αν κινείται στον ίδιο στρατηγικό άξονα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Με αφορμή το Χρυσό Λέοντα που κέρδισε η OgilvyOne στο τελευταίο Φεστιβάλ των Καννών για τη Lacta (για τη σειρά «Από την αρχή», στην κατηγορία «Online: Fiction Series») είχαμε την ευκαιρία για μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Πάνο Σαμπράκο, την οποία μπορείτε να διαβάσετε στις εσωτερικές σελίδες του σημερινού τεύχους. H επιτυχία της OgilvyOne είναι πολύ σημαντική και η διάκριση αυτή συνιστά μια ακόμα χρυσή σελίδα για την ελληνική διαφήμιση. Μάλιστα, στα Lions Entertainment, κατηγορία στην οποία βραβεύθηκε η εταιρεία, η διαδικασία της κρίσης των έργων διήρκησε δύο ολόκληρους μήνες, γεγονός που ενισχύει ακόμα περισσότερο την αξία της διάκρισης.

«Θεωρώ ότι η κριτική επιτροπή μας έδωσε το χρυσό όχι επειδή απλά τους άρεσε η συγκεκριμένη δουλειά, αλλά επειδή φτάνοντας στο τέλος του έργου, είχαν την δυνατότητα να αισθανθούν όπως οι θεατές, να συγκινηθούν, να παρακινηθούν και να αναγνωρίσουν την αξία του στον υπέρτατο βαθμό» αναφέρει μεταξύ άλλων ο Πάνος Σαμπράκος. «Θέλουμε να αποτελέσει η διάκριση αυτή μία αφορμή και για εμάς και γενικά για την αγορά, να πιστέψουμε όλοι στον εαυτό μας και να προσπαθήσουμε για το καλύτερο» καταλήγει. Αυτό θα είναι και το μεγάλο κέρδος για την ελληνική διαφήμιση.