Η ΙΔΕΑ Εν όψει της εορταστικής περιόδου, τα My Market αποφάσισαν να διεξάγουν διαγωνισμό για τα «Καρότσια της Χρονιάς». Για να επικοινωνήσουν τον διαγωνισμό δημιούργησαν σε συνεργασία με τη MullenLowe Athens την αντιστοιχη χριστουγεννιάτικη καμπάνια.

Σε ένα στολισμένο κατάστημα My Μarket, που μόλις έχει κλείσει τις πόρτες του, μία μαγική αύρα ζωντανεύει τα καρότσια, τα γεμίζει με προϊόντα και τα απογειώνει στον έναστρο ουρανό. Η εορταστική ατμόσφαιρα του τηλεοπτικού σποτ, συνεχίζεται σε ένα «ζεστό» οικογενειακό γιορτινό τραπέζι, το οποίο γεμίζει από χαμόγελα, δώρα αλλά και από τη μαγική αύρα που ακολουθεί τα καρότσια.

Την καμπάνια ντύνει μία custom διασκευή, δια χειρός Musou, της επιτυχίας των A-ha, «Take on Me». Η καμπάνια πλαισιώνεται από ραδιοφωνικό σποτ, in-store υλικά και out-of-home. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Stefi, με σκηνοθέτη τον Γιάννη Χριστοφόρου.