Το app προσφέρει επίσης δυνατότητες native advertising

Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή στην Ελλάδα που αξιοποιεί την τεχνολογία iBeacons, συνδέοντας το mobile app με φυσικά καταστήματα που συνεργάζονται με το Αθηνόραμα. Παράλληλα, η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα για native advertising και έχει ήδη ενταχθεί στο Warply Ad Network. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο user experience, ώστε η πρόσβαση σε πληροφορίες από το newsfeed που ενημερώνεται διαρκώς για όλα τα νέα ψυχαγωγίας στην πόλη, να είναι απλή και εύκολη.

Η εφαρμογή ενσωματώνει καινοτόμες λειτουργίες όπως το «Κοντά μου», που εντοπίζει και προβάλλει όλες τις προτάσεις εξόδου που βρίσκονται στην περιοχή κοντά στον χρήστη. Ακόμα, μέσα στην εφαρμογή οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν το personalized προφίλ τους. Το νέο «Athinorama» mobile app διαθέτει καινοτόμα native ad formats, προσφέροντας premium διαφημιστικό χώρο, ειδικά για lifestyle και νεανικά segments. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, ήδη πολλοί διαφημιζόμενοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και οι πρώτες καμπάνιες μέσω iBeacons αναμένεται να ξεκινήσουν αρχές του 2016.