Μείωση της τάξης του 15% είδε στα έσοδά του το WPP το β΄τρίμηνο του 2020, με τον CEO της εταιρείας, Mark Read, να κάνει λόγο για ενίσχυση του digital transformation και των digital credentials της με στόχο την ανάκαμψη. Η μείωση αποδίδεται στην περαιτέρω περικοπή των διαφημιστικών δαπανών εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19. Σε δηλώσεις του, ο Mark Read τόνισε ότι «τα δύσκολα για την εταιρεία πέρασαν», ωστόσο παρέμεινε προσεκτικός στις διατυπώσεις του για την ταχύτητα της ανάκαμψης.

Τόνισε δε ότι, παρά την κάμψη, η συνεχιζόμενη προσήλωση του WPP στο μείγμα σκληρής δουλειάς και digital transformation κράτησε τον όμιλο σε ένα επίπεδο ικανοποιητικό, από το οποίο μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες του «να προσαρμόσουν γρήγορα τις στρατηγικές marketing τους και να αναμορφώσουν τις δραστηριότητές τους στη νέα κατάσταση».

(Πηγή: The Drum)