Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια δεν κατάφεραν να συγκρατήσουν την πτώση της Αθήνας

Μειωμένος κατά 1,41% είναι ο διαφημιστικός ραδιοφωνικός χρόνος που καταγράφηκε τον Ιούνιο του 2020, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor. Το αρνητικό συνολικό ποσοστό οφείλεται στη μεγάλη πτώση που καταγράφηκε στην Αθήνα, της τάξης του 15,45%, τη στιγμή που η Θεσσαλονίκη εμφάνισε αύξηση 7,04% και η Περιφέρεια αύξηση 4,98%.

Οι κατηγορίες που πρωταγωνίστησαν διαφημιστικά, σε επίπεδο χρόνου, τον περασμένο μήνα είναι το Δημόσιο, τα Τρόφιμα-Ποτά, η κατηγορία Κοινωνικά-Ιδρύματα-Έρανοι, η Κινητή Τηλεφωνία και οι Οικονομικοί Οργανισμοί. Όπως είναι αναμενόμενο, δεδομένων των καιρών, το Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας έχει την πρωτοκαθεδρία σε δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου, με μεγάλη διαφορά, και στην Αθήνα, και στη Θεσσαλονίκη και στην Περιφέρεια.

Αφήνοντας εκτός τους φορείς του Δημοσίου, σε επίπεδο brands, το retail τροφίμων εξακολουθεί να αποτελεί τον μεγαλύτερο επενδυτή σε ραδιοφωνική προβολή, με τις ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης και Lidl.