Μειωμένος κατά 4,88% έκλεισε το 9μηνο του 2020, σε σχέση με το 2019, σε επίπεδο δευτερολέπτων ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε το Spot Monitor. Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2020, ο διαφημιστικός ραδιοφωνικός χρόνος ανήλθε σε 97.188.807 δευτερόλεπτα. Στην Αθήνα καταγράφηκε μείωση της τάξης του 11,41%, στην Περιφέρεια επίσης μείωση 2,54%, ενώ στη Θεσσαλονίκη διατηρήθηκε στο +0,53%.

Εξαιρουμένου του Δημοσίου, που φέτος έχει αποσπάσει τη μερίδα του λέοντος του διαφημιστικού χρόνου, η κατηγορία τρόφιμα-ποτά εξακολουθεί διαχρονικά να είναι αυτή που επενδύει περισσότερο στη ραδιοφωνική προβολή της, η οποία ωστόσο υπήρξε ελαφρώς μειωμένη φέτος. Ακολουθεί η κατηγορία κοινωνικά-ιδρύματα-έρανοι και η κατηγορία κινητή τηλεφωνία, η οποία κατέγραψε σημαντική μείωση σε σχέση με το 2019.

Σε επίπεδο brands, εξαιρουμένου του Δημοσίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος κατέλαβε τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, ακολουθούμενη από τη Μασούτης και τη Lidl. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι τρεις αυτοί διαφημιζόμενοι μείωσαν φέτος τη διαφημιστική τους προβολή στο ραδιόφωνο, σε επίπεδο χρόνου. Στην Αθήνα, τον περισσότερο χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος. Σε επίπεδο μήνα, τα περισσότερα δευτερόλεπτα προβολής καταγράφηκαν τον Απρίλιο.