Οι δύο αδιαφιλονίκητοι πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ Messi και Ronaldo πρωταγωνιστούν και στην καμπάνια της Louis Vuitton, και ανταγωνίζονται αυτή τη φορά σε διαφορετικό άθλημα. Με μότο «Victory is a state of mind», οι διαφημίσεις που «τρέχουν» στα social media απεικονίζουν τους δύο σταρ να παίζουν σκάκι πάνω σε μια βαλίτσα του οίκου, με το εξής κείμενο:

«Εκτός από τη μακρά παράδοση στη δημιουργία βαλιτσών για τα πιο πολυπόθητα αθλητικά τρόπαια, ο οίκος τιμά δύο από τους πιο ταλαντούχους ποδοσφαιριστές σήμερα». Η ατμοσφαιρική φωτογραφία, με την «υπογραφή» της Annie Leibovitz, αποτυπώνει Messi και Ronaldo να κοιτούν επίμονα τη σκακιέρα, στην οποία τα πιόνια δεν είναι τυχαία τοποθετημένα, αλλά παραπέμπουν σε μια παρτίδα μεταξύ των grandmasters Magnus Carlsen και Hikaru Nakamura.

Το brand λάνσαρε πρόσφατα μια συλλογή αφιερωμένη στον θεσμό, με συλλεκτικά κομμάτια. Ωστόσο, η διοργάνωση έχει προκαλέσει αντιδράσεις, με πολλά brands να έχουν πάρει θέση, μετά από καταγγελίες για θανάτους χιλιάδων εργατών, ενώ οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων αναδεικνύουν την καταπάτηση ελευθεριών ομάδων στη χώρα.

(Πηγή: Mediapost)