Με υψηλές συμμετοχές από το αρμόδιο κυβερνητικό επιτελείο για την Επικοινωνία πλαισιώνονται οι συζητήσεις στο 15th Corporate Communication Conference του περιοδικού Marketing Week της Boussias, στις 9 Δεκεμβρίου. Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Υφυπ. Γιάννης Οικονόμου συζητά με την CEO V+O Greece, Τέτη Κανελλοπούλου και τον Editorial Director diaNEOsis, Θοδωρή Γεωργακόπουλο, με θέμα «Pandemic Crisis.

An overview and forward looking from a communications perspective», ο ΓΓ Ενημέρωσης & Επικεφαλής της Επιτροπής Foresight Γιάννης Μαστρογεωργίου συζητά με την Αγγελική Πατρούμπα, Corporate Affairs & Sustainability Director, Greece & Cyprus – Coca-Cola Hellenic, με θέμα «Spotting the megatrends. The long-term driving forces». Σε σχόλιό του, ο Δημήτρης Κωνσταντέλλος, Host & Moderator του συνεδρίου, για τον πλουραλισμό της φετινής διοργάνωσης υπογραμμίζει ότι «φιλοξενούμε 11 διεθνείς ομιλητές από το εξωτερικό, 18 ανώτατα στελέχη της ελληνικής αγοράς και 3 μέλη της Ελληνικής Κυβέρνησης, σε 15 θεματικά πεδία συζήτησης στην πιο ευρεία agenda στην ιστορία της διοργάνωσης, ακόμα και με διεθνείς πρωτιές στον προβληματισμό, όπως η συζήτηση “How artificial intelligence & Big Data will affect the future of Public Relations” σε συνεργασία με το καινοτόμο ινστιτούτο CIPR του Λονδίνου».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει, μεταξύ άλλων, το πάνελ «Effective ESG Communication Strategies» με τους Κιάρα Κόντη (Ernst & Young), Ανθή Τροκούδη (HCAP «Υπερταμείο»), Σταύρο Δρακουλαράκο (Papastratos) και Χριστίνα Φατούρου (V+O Communication). Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της IPRA.