Η Ogilvy One υλοποίησε διαφημιστική καμπάνια για την ΑΒ Βασιλόπουλος, αξιοποιώντας για πρώτη φορά το Wheel Spin format, μέσω του Programmatic marketplace PPN της Adweb. Αυτή η μορφή διαφήμισης συνδυάζει τη διασκέδαση με την επιβράβευση, ενθαρρύνοντας την αλληλεπίδραση του χρήστη και δημιουργώντας μοναδική εμπειρία εμπλοκής με το brand.

Η καμπάνια επικεντρώθηκε στην προώθηση συγκεκριμένων προσφορών για το e-shop της ΑΒ Βασιλόπουλος, συνδυάζοντας προηγμένα διαφημιστικά formats με στόχο τη δημιουργία awareness και την ενίσχυση του engagement. Το Wheel Spin format αποδείχθηκε ιδανικό για την επίτευξη αυτών των στόχων, καθώς ενίσχυσε τη συμμετοχή και την εμπλοκή του κοινού.

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, με υψηλά ποσοστά Viewability και Click Through Rates, έχοντας καλύψει το πρωταρχικό awareness στόχο, με όγκο impressions και clicks από το συγκεκριμένο format. «Η επιτυχία αυτής της καμπάνιας επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Ogilvy One στην καινοτομία, αναδεικνύοντας τη δύναμη των media first formats και τη συμβολή τους στη διαφημιστική στρατηγική υψηλής απόδοσης», επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.