Στην 15η διοργάνωσή του, στις 9 Δεκεμβρίου, το εδραιωμένο διεθνές συνέδριο για τους επαγγελματίες της εταιρικής επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων, το Corporate Communication Conference του περιοδικού Marketing Week της Boussias, προσκαλεί 9 διεθνείς ομιλητές σε συζητήσεις με το ελληνικό κοινό.

Με το μεγαλύτερο από ποτέ εύρος θεμάτων, από το crisis communications έως το internal PR, και από το transformation & change έως το creativity των Καννών, η θεματολογία και το κύρος του συνεδρίου αναγνωρίστηκε από την International Public Relations Association (IPRA), ενώ ήδη τελεί υπό την αιγίδα της, με προσκεκλημένο τον διεθνώς αναγνωρισμένο Philippe Borremans, Πρόεδρο της IPRA.

Το συνέδριο θα διεξαχθεί online και, ανάμεσα στις συζητήσεις ξεχωρίζουν οι: «How Covid-19 has changed Internal PR», όπου η Louisa Moreton και ο Mike Klein θα αναδείξουν τα lessons learned για την εσωτερική επικοινωνία, «Εffective measurement for PR campaigns», με προσκεκλημένο τον Richard Bagnall, Chairman, International Association for Measurement and Evaluation of Communication (AMEC), και ακόμα η παρουσίαση «Cannes Lions PR showcased to Athens» με προσκεκλημένη την Fiorenza Plinio, Global Head of Creative Excellence, Cannes Lions International, όπου θα παρουσιαστεί η παγκόσμια δημιουργικότητα από το Φεστιβάλ Καννών. Περισσότερα στο www.corpcom.gr.