Η ΙΔΕΑ Έμφαση στη χαλαρή διάθεση, τη φυσική ομορφιά, τη δροσιά και την απόλαυση, δίνει το Όλυμπος Ice Tea στη νέα του καμπάνια την οποία ανέλαβε η McVictor & Hamilton και «τρέχει» ήδη σε τηλεόραση και Internet.

Την καμπάνια πλημμυρίζει η αίσθηση της επαφής με τη φύση, που για κάποιους δεν είναι απλά εκδρομή, αλλά τρόπος ζωής καθώς οι πρωταγωνιστές ζουν μοναδικές στιγμές. Την επικοινωνία «υπογράφει» το μήνυμα «γιαtea είναι Όλυμπος» σύμφωνα με το οποίο, το brand Όλυμπος αρκεί για να επιλέξει κανείς αυτό το Ice Tea.

Την παραγωγή της καμπάνιας, που γυρίστηκε στον Όλυμπο, ανέλαβε η Stefi, σε σκηνοθεσία του Βαγγέλη Λυμπερόπουλου.