Η ΙΔΕΑ «Είναι ωραίο να μπορείς να εμπνέεσαι από τον τόπο αναφοράς σου. Είναι ακόμα πιο ωραίο να μπορεί να εμπνέεται όλος ο κόσμος από αυτόν».

Μία νέα εποχή σηματοδοτείται για την Amita, με επανατοποθέτηση της μάρκας και της δημιουργικής της κατεύθυνσης. Αυτό επιβεβαιώνεται από τη νέα καμπάνια και συμπυκνώνεται στο μήνυμα «Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος».

Με αφορμή τα αποτελέσματα έρευνας, που αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι περνούν το 83% του χρόνου τους σε εσωτερικούς χώρους, η McCann Athens θέλησε να αναδείξει το δίπολο μεταξύ φυσικού και εικονικού κόσμου και πώς «οι άνθρωποι, μοιραία, ενώ εμπνεόμαστε από “εκεί έξω” βρισκόμαστε πολύ συχνότερα “εκεί μέσα”», όπως επισημαίνεται. Η παραγωγή της καμπάνιας έγινε από τη Stefi Productions, ενώ τη μουσική επιμελήθηκε η Musou.