Η Terra Nation, το hot brand του καλοκαιριού με premium και καινοτόμα προϊόντα παραλίας, σχεδίασε και υλοποίησε σε συνεργασία με τη MEDIACUBE την καμπάνια #MarkYourSpotAndStaySafe, ολοκληρώνοντας τη φετινή σεζόν με μεγάλη επιτυχία.

H Terra Nation δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει τους απανταχού beach lovers σε όλο τον κόσμο. Για να παρέχει ενθουσιασμό και να εμπνέει τους ανθρώπους, γιατί κάθε στιγμή της ζωής μπορεί να γίνει μια ξέγνοιαστη στιγμή στην παραλία, ακόμα και τώρα που οι συνθήκες είναι διαφορετικές. Μέσα από έρευνα και ανάπτυξη, η Terra Nation παρέχει προϊόντα υψηλής αισθητικής, απόδοσης και καινοτομίας που ξεχωρίζουν λόγω της χρηστικότητάς τους, της φιλικής προς το περιβάλλον παραγωγής τους και της διάρκειας στον χρόνο.

Η έμπνευση
Μένοντας πιστή στο όραμά της να εμπνέει τους ανθρώπους να έρθουν σε επαφή με τα στοιχεία της φύσης, τον ήλιο, τη γη και το νερό και να μεταμορφώνει κάθε βόλτα και κάθε λεπτό στην παραλία, ενθάρρυνε τη συνειδητή εμπειρία κοντά στη θάλασσα, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια και τον σεβασμό προς όλους. Πώς; Βρίσκοντας το ιδανικό σημείο και δημιουργώντας έναν προσωπικό χώρο, όπως δηλώνει και το όνομα της ενέργειας, με τα μοναδικά και καινοτόμα προϊόντα της.

Concept και ολιστική προσέγγιση
H MEDIACUBE, ένα από τα πιο καινοτόμα και βραβευμένα digital agencies στην Ελλάδα, με πάνω από 15 χρόνια παρουσίας στον χώρο του Digital Marketing, ως στρατηγικός συνεργάτης της Terra Nation, υποστήριξε με όλες τις δυνάμεις της το νέο αυτό εγχείρημα και ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα πλάνο με στόχο το maximum performance. Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες της φετινής χρονιάς όπως και την εποχικότητα, η MEDIACUBE πρότεινε μία ολιστική προσέγγιση online επικοινωνίας με ενέργειες σε όλα τα επίπεδα του marketing funnel, από τη δημιουργία της ανάγκης μέχρι και την τελική πώληση, που συμπεριλάμβανε επικοινωνία engaging περιεχομένου και digital καμπανιών σε Google Search, Display και Social Media.

Ολοκληρωμένο πλάνο
Το πλάνο που σχεδίασε η MEDIACUBE περιλάμβανε αρχικά την ενεργοποίηση των ήδη αποκτημένων χρηστών μέσω των λιστών remarketing που είχαν δημιουργηθεί και στη συνέχεια καμπάνιες με στόχο την αύξηση του traffic στο website με νέους users. Το επόμενο βήμα για την υλοποίηση του πλάνου ήταν η σταδιακή μεταφορά των χρηστών από την κορυφή του marketing funnel στο στάδιο του conversion, με performance-oriented ενέργειες σε όλα τα επίπεδα του consumer journey και τεχνικές sequencing με τη χρήση dynamic remarketing.

Τέλος, επιτεύχθηκε η ενίσχυση του loyalty των πελατών της Terra Νation με ειδικές ενέργειες μόνο για τους existing customers και τους logged-in users.

Αποτελεσματικότητα σε ολα τα KPIs
Ήδη από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες το eshop κατέγραψε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις, ενώ, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους (Μάιος – Αύγουστος) σημείωσε 83% περισσότερα transactions και κατ’ επέκταση 79,8% αύξηση στο συνολικό revenue. Βάσει των παραπάνω αποτελεσμάτων, η καμπάνια αξιολογήθηκε ως άκρως επιτυχημένη καθώς η εταιρεία κατάφερε να ξεπεράσει τους στόχους και τα καθορισμένα KPIs και να μεγιστοποιήσει το περιθώριο κέρδους της, σε μία χρονιά με πολλά εμπόδια και αρνητικούς εξωγενείς παράγοντες.

Τα θετικά σχόλια των χρηστών στα social media είναι μία ακόμη απόδειξη της επιτυχίας της καμπάνιας, όπως επίσης και το ότι η εταιρεία συνεχίζει στον σωστό δρόμο, προσηλωμένη στο όραμα και στους στόχους της.