Το Μάρκετινγκ δημιουργεί όνειρα πριν από μας για μας, προσδοκίες που παλεύουμε να πραγματώσουμε. Σχεδιάζει έναν υλιστικό τρόπο ζωής, κι εμείς, οι καθημερινοί καταναλωτές, προσφέρουμε τα πάντα για την κατάκτηση αυτού του «επίγειου παράδεισου». Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τους βασικούς όρους και τις αρχές του Μάρκετινγκ και παράλληλα να παρακινήσει τους αναγνώστες να γίνουν πιο ευέλικτοι και πειθαρχημένοι, ώστε να βρίσκουν απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα, όπως:

Γιατί επιλέγουμε ένα προϊόν έναντι κάποιου άλλου; Ποιες ανάγκες ικανοποιούμε με την απόκτησή του; Τι είναι η επικοινωνία Μάρκετινγκ και τι το Νευρομάρκετινγκ κ.ά. Προσεγγίζονται ακόμη θέματα, όπως: το σημερινό περιβάλλον της επικοινωνίας, τα βήματα για την ανάπτυξη αποτελεσματικής επικοινωνίας, ο στρατηγικός σχεδιασμός μιας εταιρείας, η έρευνα Μάρκετινγκ, η διαφοροποίηση και η χωροθέτηση στο Μάρκετινγκ και η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή.

Ακόμα, εξετάζει τον ρόλο της καινοτομίας στο σύγχρονο περιβάλλον της αγοράς, διαπραγματεύεται έννοιες όπως ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ παράλληλα γίνεται λόγος και για το διεθνές Μάρκετινγκ, το τηλεμάρκετινγκ, το λιανικό και χονδρικό εμπόριο.

Το βιβλίο αποτελεί έναν πλήρη οδηγό για κάθε ενδιαφερόμενο για θέματα προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, που διακρίνεται για την επιστημονική αρτιότητά του.

Λίγα λόγια για το συγγραφέα
Ο Δημήτριος Πασχαλούδης είναι διδάκτωρ του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Paris X Nanterre. Παράλληλα, σπούδασε Κοινωνιολογία, με ειδίκευση στην Πολιτική Κοινωνιολογία. Είναι Καθηγητής του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Τ.Ε.Ι. Σερρών, πρώην Διευθυντής της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας και τώρα Αντιπρόεδρος του Ιδρύματος. Έχει πλούσιο συγγραφικό έργο, στα επιστημονικά θέματα του Μάρκετινγκ και της Εκπαίδευσης, με συμμετοχές σε διεθνή συνέδρια ως Εισηγητής στα ανωτέρω επιστημονικά πεδία. Ως καθηγητής στο Α.Τ.Ε.Ι. Σερρών, διδάσκει τα μαθήματα του Μάρκετινγκ.

Τίτλος πρωτοτύπου: Μάρκετινγκ, όσα πρέπει να γνωρίζετε και δεν έχετε ρωτήσει

Έκδοση: Κριτική, 2011, Σελίδες: 451, Διαστάσεις: 17×24, Τιμή: €34 [www.kritiki.gr]