Τι θα διαβάσετε στο τεύχος που κυκλοφορεί τη Δευτέρα 18 Μαΐου.

Με πλούσια ύλη, διευρυμένη κυκλοφορία, physical και online διανομή, κυκλοφορεί τη Δευτέρα 18 Μαΐου το 15νθημερο περιοδικό για το οικοσύστημα της Εμπορικής Επικοινωνίας, Marketing Week.

Στο τεύχος που κυκλοφορεί:
•Μιλήσαμε με την Διευθύντρια Marketing της Δέλτα, Έλια Μπαϊμά, για τη στρατηγική πίσω από την καμπάνια «για κάθε τι που αξίζει».

•Καταγράψαμε το έκτακτο και… άκρως επιτυχημένο stress test, που έθεσε ο Covid-19 για την Εταιρική Υπευθυνότητα στην Ελλάδα.

•Μιλήσαμε με στελέχη της αγοράς για στρατηγικές που θα κεφαλαιοποιήσουν την «έκρηξη» του ηλεκτρονικού εμπορίου.

•«Μπήκαμε στην κουζίνα» και διερευνήσαμε πως τα brands αξιοποίησαν την τάση του «Home Cooking».

•Καταγράψαμε την «επιστροφή» των καναλιών στην παραγωγή περιεχομένου, αλλά και τη μεγάλη επένδυση που συντελείται στην κρατική διαφήμιση.

•Αναζητήσαμε τις νέες ισορροπίες που έφερε η πανδημία στις στρατηγικές media.

•Ακούσαμε από τον Daniel Knapp του IAB Europe και στελέχη της αγοράς, τα πλέον πληροφορημένα insights για την επόμενη μέρα της αγοράς επικοινωνίας, στο 1o Thought Leadership Session του MW.

•Αποτυπώσαμε τους νικητές των φετινών Best Workplaces και τις απόψεις τους για τη σημασία των διακρίσεων.

•Στις μόνιμες στήλες και σε αρθρογραφία του περιοδικού, συμμετέχουν επίσης στο τεύχος οι Δημήτρης Αγραφιώτης, Corporate & Government Affairs Manager Mondelez International, Κώστας Σιγαλός, CEO Global Link, Γιώργος Αναστασιάδης, Managing Partner Milk Branding Professionals, Ιωάννης Καραλής, CEO NestSteps, κ.ά.

Το MarketingWeek, από αυτό το τεύχος και για όσο το επιβάλουν οι συνθήκες, είναι «Παντού μαζί σου»: Διανέμεται κανονικά στα γραφεία των συνδρομητών, αποστέλλεται σε διευθύνσεις σπιτιών όσων στελεχών δήλωσαν ότι τo επιθυμούν και παράλληλα κυκλοφορεί και ως e-magazine.