Σε αυτό το βιβλίο κρύβονται αληθινά μυστικά, ψήγματα σοφίας, το απόσταγμα γνώσης που κατακτήθηκε μετά από χρόνια ηγεσίας και διαχείρισης επιτυχημένων ομάδων. Θα διασφαλίσουν ότι εσείς και η ομάδα σας όχι μόνο θα φαίνεστε αλλά και θα είστε οι καλύτεροι, αναφέρει το βιβλίο και τονίζει τρία βασικά πεδία στα οποία πρέπει να αριστεύσει ένας μάνατζερ.

Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η αυτοδιαχείριση ή διαχείριση του Εγώ, όπου αναλύονται η καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης, η διαχείριση του άγχους, οι δυνατές παρουσιάσεις.

Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται η διαχείριση των άλλων ατόμων, με έμφαση στην επίδειξη ηγετικής συμπεριφοράς, στον χειρισμό της επιτυχίας, στη διαχείριση προβληματικών ατόμων, στην εκπαίδευση του προσωπικού ώστε να επιτυγχάνονται τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο του βιβλίου, παρουσιάζεται ο σωστός τρόπος διαχείρισης ενός οργανισμού, η ενθάρρυνση της δημιουργικότητας και της καινοτομίας, η εξασφάλιση πειθούς και επιρροής, αλλά και η διαχείριση της αλλαγής, του χρόνου και των στόχων.

Το βιβλίο «Μάνατζμεντ, Τα μυστικά της επιτυχίας» είναι απλό και χρηστικό, γραμμένο από έναν έμπειρο επαγγελματία του χώρου. Ευέλικτο ώστε κάθε αναγνώστης να μπορεί να ξεκινήσει από όποιο κεφάλαιο ανταποκρίνεται καλύτερα στις προσωπικές του ανάγκες. Απευθύνεται στους μάνατζερ που ξεκινούν την καριέρα τους, αλλά και στον έμπειρο μάνατζερ που θέλει να διαπρέψει επαγγελματικά.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Ο  Andrew Leigh είναι συγγραφέας μιας σειράς βιβλίων σχετικά με το Μάνατζμεντ, πολλά από τα οποία έχουν μεταφραστεί σε διάφορες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Αυτήν τη χρονική περίοδο διδάσκει οικονομικά στο Research School of Social Sciences του Australian National University. Επιπλέον, είναι επικεφαλής μιας βρετανικής αναπτυξιακής εταιρείας που εξειδικεύεται στην παροχή συμβουλών στους πελάτες της για την αλλαγή συμπεριφοράς στο επίπεδο του ατόμου, της ομάδας και των συλλογικών οργάνων. Υπήρξε για μεγάλο διάστημα αρθρογράφος της εφημερίδας «Observer», όπου και ανέλυε τομείς όπως business και human relations.

Μετάφραση: Ηρώ Νικολάου

Έκδοση: Κριτική, 2010, Σελίδες: 376, Διαστάσεις: 14×21, Τιμή: €26 [www.kritiki.gr]