Η COSMOTE TELEKOM φέρνει μια νέα εποχή στον κόσμο της επιβράβευσης με το πρόγραμμα Magenta Moments και την «εγκαινιάζει» με μια επικοινωνία γεμάτη με την ίδια ασυγκράτητη χαρά που υπόσχεται το πρόγραμμα.

Γιατί αυτό το νέο πρόγραμμα θα κάνει τους καταναλωτές «μες στη χαρά»; Για πρώτη φορά η COSMOTE TELEKOM «ενώνει» όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της κάτω από ένα ενιαίο, ανεξάρτητο σύστημα επιβράβευσης.

Αυτός ο «mega rewards» κόσμος όμως, είναι μόνο η αρχή της καινοτομίας που συνεχίζεται με το πόσο εύκολα μαζεύεις καρδιές (οι πόντοι του προγράμματος) και καταλήγει στο ότι μπορείς πλέον να τις εξαργυρώνεις σε μεγάλες εμπειρίες και προσφορές όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Με άλλα λόγια, μιλάμε για έναν νέο κόσμο που είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να επιστρέφει απλόχερα στους συνδρομητές της και να γεμίζει χαρά κάθε στιγμή της καθημερινότητάς τους.

Όταν λοιπόν έρχεται ένα τέτοιο πρόγραμμα, σε μια εποχή με συνεχώς αυξανόμενη ανάγκη για feel good περιεχόμενο, η καμπάνια για να το επικοινωνήσει δεν θα μπορούσε παρά να είναι μια… feel good καμπάνια!

Το αποτέλεσμα: Αν είσαι μες στη χαρά… είναι γιατί μάλλον έπεσες πάνω στη νέα καμπάνια της Ogilvy για το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM, Magenta Moments!

Μια ανεβαστική ρυθμική ταινία, στον ρυθμό της επανεκτέλεσης του εμβληματικού κομματιού «Funnel of love» της Wanda Jackson, γεμάτη ώμους που κουνιούνται από ασυγκράτητη χαρά που καταλήγει σε μερικές από τις μοναδικές εμπειρίες που θα φέρει το πρόγραμμα.

Ο κόσμος των συνδρομητών της COSMOTE TELEKOM αλλάζει με το νέο αυτό πρόγραμμα και αυτό που βλέπουμε στην ταινία είναι τους πρωταγωνιστές οι οποίοι, μόλις το ανακαλύπτουν και το ζουν, βιώνουν το δικό τους μικρό εσωτερικό celebration που αποτυπώνεται στην αυθόρμητη και ανεπαίσθητη κίνηση χαράς των ώμων.

Ο feel good χαρακτήρας της ταινίας συναντάται, εκτός από το κομμάτι που παρασύρει τον καθένα στις δικές του χορευτικές κινήσεις, σε όλο το art direction, τα χρώματα της ταινίας, την ποικιλία των location και την εκφραστικότητα του cast.

Όλα μαζί, σαν αποτέλεσμα σε καλούν να νιώσεις τη ζωντάνια της ταινίας και να συμμετέχεις στη χαρά που φέρνει το πρόγραμμα. Όλη η ταινία έρχεται να εισαγάγει, μαζί με τις προηγούμενες επικοινωνίες, τη νέα διεθνή ταυτότητα της COSMOTE TELEKOM, που όπως επικοινωνείται και στο διαφημιζόμενο πρόγραμμα φέρνει μαζί της πολλά προνόμια για τους καταναλωτές εκτός των ελληνικών συνόρων. Η καμπάνια δεν έμεινε μόνο στο βίντεο αλλά «ζωντανεύει» το συναίσθημα της χαράς σε όλους όσοι την πετυχαίνουν στα outdoor στους δρόμους, στο ραδιόφωνο αλλά και στα social media με φίλτρα που «καλούν» και τον υπόλοιπο κόσμο να εκδηλώσει κι εκείνος τη χαρά του, κουνώντας τους ώμους του. Η εντυπωσιακή αυτή παραγωγή για τα μεγάλα νέα της COSMOTE TELEKOM, ήρθε στη ζωή από τη FOSS PRODUCTIONS σε σκηνοθεσία των Salsa.


Δημήτρης Σαββάκος, Executive Creative Director, Ogilvy

«Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε το Magenta Moments, διαπιστώσαμε πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσεις μια ενδιαφέρουσα επικοινωνία για ένα πρόγραμμα επιβράβευσης. Αυτό ίσχυε ακόμα περισσότερο στην περίπτωσή μας, όπου το πρόγραμμα σηματοδοτούσε μια νέα εποχή για την COSMOTE TELEKOM. Η λύση που βρήκαμε ήταν απλή και αληθινή για το πρόγραμμα αλλά και τις ανάγκες της εποχής για περισσότερο ευχάριστο περιεχόμενο. Δημιουργήσαμε λοιπόν μια feel good καμπάνια για να μεταδώσει, ήδη από το λανσάρισμά του, τον ίδιο ενθουσιασμό που υπόσχεται το πρόγραμμα. Ευχόμαστε ότι και ο κόσμος θα νιώσει αυτό το feel good vibe από την επικοινωνία!»


Λιάνα Μόσχου, Marketing Communications Strategy Director, OTE Group

«Η COSMOTE TELEKOM συνεχίζει να κάνει πράξη τη νέα υπόσχεση της μάρκας «Συνδέουμε τον κόσμο σου» φέρνοντας το MAGENTA MOMENTS. Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που ήδη ζει σε άλλες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η TELEKOM, προσφέροντας στους πελάτες μας μοναδικές εμπειρίες και προνόμια στην Ελλάδα, αλλά και για πρώτη φορά, και στο εξωτερικό. Για το λανσάρισμα του MAGENTA MOMENTS εργάστηκε εντατικά μία αισθητά διευρυμένη ομάδα της COSMOTE TELEKOM, η οποία μαζί με την Ogilvy και τους υπόλοιπους συνεργάτες μας, κατάφερε να μοιράσει χαρά, μέσα από μία άμεση, χαλαρή και feel good ταινία που εμείς απολαύσαμε πολύ. Ευχαριστώ θερμά όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες μας για την προσήλωσή τους και την αστείρευτη δημιουργικότητα!»


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ OGILVY
ΠΑΝΟΣ ΣΑΜΠΡΑΚΟΣ – CHIEF CREATIVE OFFICER
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΒΒΑΚΟΣ – EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR
ΙΩΑΝΝΑ ΚΡΥΩΝΗ – CREATIVE DIRECTOR
ΕΙΡΗΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ – DESIGN DIRECTOR
ΖΩΗ ΠΑΡΣΑΛΗ – SENIOR COPYWRITER
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ – ART DIRECTOR
ΔΑΦΝΗ ΛΟΚΟΒΙΤΗ – EXECUTIVE DIRECTOR, TEAM OTE
ΑΝΝΑ ΝΟΥΛΑ – GROUP ACCOUNT DIRECTOR, TEAM OTE
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ACCOUNT MANAGER, TEAM OTE
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΡΟΚΙΔΗΣ – HEAD OF PLANNING
ΖΕΤΑ ΓΕΜΕΛΙΑΡΗ – STRATEGY DIRECTOR
ΕΛΕΝΗ ΤΕΜΠΕΛΟΥ – SENIOR STRATEGIC PLANNER
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ COSMOTE TELEKOM
ΛΙΑΝΑ ΜΟΣΧΟΥ – MARKETING COMMUNICATIONS STRATEGY DIRECTOR OTE GROUP
ΜΠΑΜΠΗΣ ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΟΥ – SENIOR MANAGER CX MARKETING COMMUNICATIONS, COMMERCIAL SPONSORSHIPS & NEW BUSINESS
ΣΤΈΛΛΑ ΣΑΜΑΡΑ – ΒRAND COMMUNICATIONS LEAD | CX MARKETING COMMUNICATIONS & COMMERCIAL SPONSORSHIPS
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΑΛΑΠΗ – SENIOR BRAND MANAGER | CX MARKETING COMMUNICATIONS & COMMERCIAL SPONSORSHIPS

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ FOSS
ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ – EXECUTIVE PRODUCER
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ – ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ
GUSTAVO ZEVEDO – DIRECTOR
DIEGO CLAUDINO – DIRECTOR
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ – Δ/ΝΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΓΙΑΝΝΗΣ – Δ/ΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΥΡΩΖΗΣ – PRODUCTION DESIGNER
ΡΑΝΙΑ ΓΕΡΟΓΙΑΝΝΗ – ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ
ΜΕΛΙΝΑ ΣΙΟΥΓΑ – ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ – ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
ΜΑΡΘΑ ΠΑΣΑΚΟΠΟΥΛΟΥ – ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ
READY2CAST – CASTING DIRECTOR
LOCATOPIA – LOCATION MANAGER
NIKOΣ ΒΟΥΡΝΙΑΣ – LOCATION MANAGER
ΔΑΦΝΗ ΙΛΙΑΚΗ – STYLIST
ΜΙΣΕΛ ΙΒΑΝΩΦ – ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΒΒΑΚΗΣ – ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ
ΚΩΣΤΗΣ ΣΟΧΩΡΙΤΗΣ – PHOTOGRAPHER
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΩΝΗΣ – POST PRODUCTION SUPERVISOR
ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ – EDITOR
TMLS Didrik Bråthen – COLOR
XYZ PRODUCTIONS – 3D GRAPHICS
MELLOW STUDIOS – 3D GRAPHICS
ΤΙΝΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΗ – VFX
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΗΣ – SOUND DESIGN
FUNNEL OF LOVE – Music original title
Charlie McCoy, Kent Westberry – Written by
Universal Music Publishing Llc. – Published by
MUSIC 4 ADS – Re-recording produced