To Project Agorα επεκτείνει τις δυνατότητες «Brand Safety» που παρέχει, απευθυνόμενο στις ανάγκες των brands για κατάλληλη και ασφαλή προβολή σε σχέση με περιεχόμενο που αναφέρεται στον Covid-19.

Για διαφημιζόμενους που θέλουν να αξιοποιήσουν την εκθετική αύξηση επισκεψιμότητας στα sites με ασφάλεια.

To Project Agorα επεκτείνει τις δυνατότητες «Brand Safety» που παρέχει, απευθυνόμενο στις ανάγκες των brands για κατάλληλη και ασφαλή προβολή σε σχέση με περιεχόμενο που αναφέρεται στον Covid-19. Η σχετική λύση εξετάζει το περιεχόμενο των δημοφιλών μέσων που συνεργάζονται με το Project Agora και εξασφαλίζει, σε πραγματικό χρόνο, ότι οι διαφημίσεις των πελατών του Project Agora εμφανίζονται μόνο σε όσες σελίδες τηρούν τις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί από τα brands.

Η δυνατότητα είναι ήδη διαθέσιμη για διαφημίσεις Video, Native και Display σε όλες τις οθόνες, σε όλες τις χώρες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική όπου δραστηριοποιείται το Project Agora. Σύμφωνα με την εταιρεία, η κίνηση αυτή δίνει την ευκαιρία σε brands που έως τώρα δίσταζαν, να αξιοποιήσουν την εκθετική αύξηση επισκέψεων στα sites από τους καταναλωτές και να αυξήσουν το μερίδιό τους.

«Η κοινωνική αποστασιοποίηση δεν είναι για τα brands. Στο σημερινό περιβάλλον είναι πιο σημαντικό από ποτέ να διασφαλιστεί η παρουσία της διαφήμισης δίπλα στο κατάλληλο περιεχόμενο», δήλωσε ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, Product Director του Project Agora. «Αξιοποιώντας τις δυνατότητες Brand Safety του Project Agora μπορείτε τώρα να διαφημιστείτε, άφοβα».

Μάθετε περισσότερα: