Δεδομένης της θετικής ανταπόκρισης των καταναλωτών στις στοχευμένες προσφορές και τα προσωποποιημένα μηνύματα σε online περιβάλλον και της αναζήτησης παρόμοιων διευκολύνσεων και offline, καθώς επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα, η Qivos -μέσω της πλατφόρμας Qivos Cloud- δημιούργησε έναν «έξυπνο» μηχανισμό διαχείρισης προσφορών και κουπονιών, ο οποίος επιτρέπει στις εταιρείες να μεγιστοποιήσουν το αποτέλεσμα των προωθητικών τους ενεργειών.

Με στόχο να τις βοηθήσει να συλλέξουν δεδομένα από το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα, η Qivos δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών και τα αξιοποιεί με τη χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης. Επιπλέον, μέσω της SaaS πλατφόρμας Qivos Cloud, ενισχύει, όπως αναφέρει η ίδια, την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τον τελικό πελάτη. Στην κατεύθυνση αυτή, η Qivos συμπεριλαμβάνεται στο «Now Tech: Promotions And Offer Management Providers, Q3 2021» της Forrester, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.