Με πρωταγωνίστριες τις νικήτριες διαγωνισμού
Για να αποτελέσει μια γυναίκα πηγή έμπνευσης δεν αρκεί μόνο η ομορφιά της, γιατί όταν νιώθει υπέροχα το αισθάνονται και οι γύρω της.

Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της νέας digital καμπάνιας του brand της Unilever, Lux. Η νέα digital ενέργεια συστήθηκε στις αρχές του καλοκαιριού με μια ταινία, στην οποία πρωταγωνιστούν η Ελληνίδα ηθοποιός Ευαγγελία Συριοπούλου και ο ζωγράφος Vladimir Radibratovic. Οι θεατές καλούνταν να ανακαλύψουν την τέχνη των αισθήσεων μέσα από το www.artofsenses.gr, ένα microsite που τους έδινε την ευκαιρία να διεκδικήσουν δώρα και από τα Social κανάλια του brand, το περιεχόμενο των οποίων διαχειρίζεται η Initiative. To Lux χάρισε σε τρεις τυχερές νικήτριες μια ιδιαίτερη εμπειρία, όπου με την Ευαγγελία οικοδέσποινα, ο Vladimir φιλοτέχνησε το δικό τους πορτραίτο και έγιναν οι ίδιες πρωταγωνίστριες για το επόμενο διαφημιστικό του brand, ενώ μια ακόμα τυχερή κέρδισε ένα ταξίδι στη Ρώμη. Η νέα ταινία με τις νικήτριες του διαγωνισμού θα προβληθεί τέλος Σεπτεμβρίου. Την καμπάνια υπογράφει η imba, μονάδα του ομίλου IPG Mediabrands.