Οι νέες δυνατότητες διαφήμισης μέσω big screens – που παρέχουν οι Smart TVs – με πολλαπλά premium ad formats & placements και εξελιγμένα targeting data & audiences είναι πλέον διαθέσιμες και στην Ελλάδα μέσω της υπηρεσίας LG CTV ads. Αξιοποιώντας τα LG CTV ads, η Acrossmedia241 και η Starcom σχεδίασαν και υλοποιούν ειδικό πρόγραμμα στοχευμένης, native LG τηλεοπτικής προβολής – για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Οι σχετικές διαφημίσεις προβάλλονται σε μια hybrid καμπάνια, η οποία θα είναι ενεργή μέχρι τις 31/03 και υλοποιείται από την Acrossmedia241 (αποκλειστικό συνεργάτη της LG Ad Solutions σε Ελλάδα και Κύπρο).
Αξίζει να τονιστεί ότι η συνολική κάλυψη των LG CTV ads στις 2 χώρες αγγίζει τα 800.000 households, με δυνατότητες στόχευσης που συμπεριλαμβάνουν δημογραφικά στοιχεία, χρήση TV apps, κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου, και άλλα.