Η ΙΔΕΑ Τι σημαίνει για τους άντρες να είναι και να δίνουν το καλύτερο δυνατό; Αυτή την ερώτηση έρχεται να απαντήσει η νέα καμπάνια της Gillette, την οποία σχεδίασε και εκπόνησε το creative agency Leo Burnett, μέλος του Publicis Groupe Greece, για το λανσάρισμα της νέας ξυριστικής μηχανής Gillette Proglide Flexball.
Η νέα καμπάνια αποτελείται από τηλεοπτική ταινία και από digital assets για Facebook, Instagram και YouTube. Η ταινία, με πρωταγωνιστή τον διεθνή καλαθοσφαιριστή Ντίνo Μήτογλου, παρουσιάζει τη σημασία του να δίνεις τον καλύτερο εαυτό σου καθημερινά.
Τη σημασία του να είσαι αυθεντικός, να αναγνωρίζεις τη μοναδικότητά σου και να είσαι εξοπλισμένος με ένα σύνολο αξιών που καθορίζει ποιος είσαι και σε ωθεί για το καλύτερο, με σύμμαχο τη νέα ξυριστική μηχανή Gillette Proglide Flexball. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Top-Cut Modiano, σε σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του media plan υπογράφονται από τη Starcom, του Publicis Groupe Greece.