Στην «ισχυρή εκτέλεση» και το «portfolio με το μεγαλύτερο επίπεδο διαφορετικότητας» αποδίδει η Lego την αύξηση των εσόδων της κατά 27% το 2021, φτάνοντας τα 6,2 εκατ. λίρες.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 22%, με ρυθμό ταχύτερο αυτού της αγοράς παιχνιδιών.

Η εταιρεία αναφέρει ότι το Net Promoter Score και το engagement των καταναλωτών κατέγραψαν ρεκόρ, ενώ για το 2022, που σηματοδοτεί τα 90ά γενέθλια του brand, οι εκτιμήσεις θέλουν τα επίπεδα ανάπτυξης να επιστρέφουν σε μονοψήφια ποσοστά, με έμφαση στο product innovation.

(Πηγή: Marketingweek.com)