Το Last Mile Delivery Conference έρχεται στις 18 Μαΐου 2021 για να φέρει σε επαφή βασικούς εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας -retailers, καινοτόμες εφοδιαστικές υπηρεσίες, αλυσίδες εφοδιασμού, φορείς εκπλήρωσης και ταχυδρομικών υπηρεσιών, επιχειρήσεις παράδοσης, και προμηθευτές λύσεων. Οι συμμετέχοντες θα συζητήσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στο last mile και τρόπους βελτίωσης της ταχύτητας και αποτελεσματικότητάς του.

Το «The Last Mile», ως όρος, χρησιμοποιείται για να περιγράψει το τελευταίο στάδιο της αλυσίδας ηλεκτρονικού εμπορίου, από τον κόμβο διανομής έως τον τελικό καταναλωτή ή τον τελικό προορισμό. Το 2020, οι παγκόσμιοι ηγέτες λιανικής αντιμετώπισαν πολλές επιχειρησιακές προκλήσεις, καθώς η πανδημία οδήγησε σε άνευ προηγουμένου όγκο παραγγελιών ηλεκτρονικού εμπορίου. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι η παράδοση παραγγελιών που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου.

Η ενημέρωση σχετικά με τις τελευταίες τάσεις στο last mile delivery παγκοσμίως μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να βελτιώσουν τo κομμάτι των παραδόσεων, να αποκτήσουν τεχνολογικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού και να προσφέρουν μια καλή CX εμπειρία για τους πελάτες τους.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ LAST MILE DELIVERY;    

  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε κατά 44% το τελευταίο τρίμηνο του 2021.
  • To 75% των εταιρειών αναφέρουν ότι, λόγω της μεγάλης αύξησης του e-commerce, οι εταιρείες αντιμετώπισαν προβλήματα παραδόσεων.
  • Η McKinsey αναφέρει ότι οι καταναλωτές, ειδικά οι millennials, είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν 30% περισσότερο για παράδοση την ίδια ημέρα.
  • Το same day delivery αναμένεται να φθάσει σε μερίδιο αγοράς 25%, έως το 2025.
  • Χρειάζεται μόνο μια κακή παράδοση για να βλάψει τη φήμη μιας μάρκας. Η αποτυχημένη παράδοση δεν συμβαίνει, όταν το δέμα δεν εμφανίζεται. Συμβαίνει, όταν δεν έρχεται σύμφωνα με τις προσδοκίες των πελατών.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 7 ΚΡΙΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ LAST MILE DELIVERY;

  1. Faster Order Handling – Οι πελάτες ξέρουν τι θέλουν και πότε το θέλουν. Έχουν την ανάγκη να παραδοθούν τα προϊόντα τους το συντομότερο δυνατόν. Η εκπλήρωση παραγγελιών, με σκοπό την ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών, είναι πολύ σημαντική.
  2. Package Traceability – Η ιχνηλασιμότητα του πακέτου εξελίσσεται για να γίνει πιο προηγμένη, αξιόπιστη και ακριβής, χάρη στις εφαρμογές smartphone με δυνατότητες GPS.
  3. In-House Delivery – Διάφορες εταιρείες χρησιμοποιούν τον δικό τους εσωτερικό στόλο οχημάτων για παραδόσεις από αποθήκες σε παραλήπτες- προορισμούς.
  4. In-House Warehousing – Πολλές εταιρείες έχουν επεκτείνει τον χώρο της αποθήκης για να φιλοξενήσουν το δικό τους σύστημα παράδοσης.
  5. Investingin Smart Technology – Τα fulfillmentcenters έχουν επενδύσει στην «έξυπνη» τεχνολογία για να παρακολουθούν τα προϊόντα από άποψη θερμοκρασίας, υγρασίας και άλλων παραγόντων. Η «έξυπνη» τεχνολογία συμβάλλει στην προστασία της ποιότητας και της διάρκειας ζωής των προϊόντων.
  6. Robots and Drones Become More Active – Ενώ οι οδηγοί δεν έχουν αντικατασταθεί ακόμη από ρομπότ ή drones, η ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη και θα πρέπει τελικά να αλλάξει το παιχνίδι. Λόγω του υψηλού κόστους παράδοσης, οι εταιρείες μεταφορών του μέλλοντος θα βλέπουν ρομπότ και drones ως αποτελεσματικές στρατηγικές μείωσης του κόστους.
  7. Real-Time Transparency – Μια άλλη βασική τάση στο lastmile είναι η τεχνολογία που επιτρέπει την ορατότητα και τη διαφάνεια σε πραγματικό χρόνο στο τελευταίο μίλι. Σημαίνει, επίσης, ότι μπορεί να ενημερώσει αυτόματα τους πελάτες για την ώρα άφιξης του δέματος.