Κοινωνικές δράσεις, φροντίδα για εργαζόμενους και καταναλωτές,
υποστήριξη μέσα από την επικοινωνία. Η Κωτσόβολος ανέπτυξε πολλαπλές δράσεις εν μέσω κρίσης και συνεχίζει στη νέα εποχή παραμένοντας δίπλα σε όσους την έχουν ανάγκη.

«Δίπλα» στο σύστημα υγείας
Η Κωτσόβολος, στο πλαίσιο σειράς δράσεων που ανέλαβε για να ενισχύσει τις υγειονομικές αρχές, προσέφερε 200.000 νοσηλευτικές μάσκες και ιατρικά γάντια στο Υπουργείο Υγείας και στην Περιφέρεια Αττικής για την υποστήριξη του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού της χώρας, καθώς και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Θέλοντας επίσης να φτάσει στην καρδιά της πρώτης γραμμής, στήριξε το Νοσοκομείο «Η Σωτηρία» και το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ», προσφέροντας ηλεκτρονικό και ηλεκτρικό εξοπλισμό για την αποτελεσματική λειτουργία των νεοϊδρυθέντων μονάδων -που συστάθηκαν για τις ανάγκες της τρέχουσας περιόδου- αλλά και για την κάλυψη αναγκών του προσωπικού. Η ομάδα της Κωτσόβολος υποκλίνεται στο τεράστιο έργο αυτών των ανθρώπων και με μία απλή κίνηση προσφοράς μοιράστηκε την ίδια συγκίνηση μ’ αυτούς, σαν μία οικογένεια.

«Δίπλα» στην κοινωνία
Παράλληλα, εξόπλισε με ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές τις νέες δομές φιλοξενίας του Δήμου Αθηναίων, για την περίθαλψη και προστασία της υγείας των αστέγων. Στο ίδιο πνεύμα, ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Γηροκομείου Αθηνών, παρέχοντας οικιακό εξοπλισμό για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των ενοίκων του, ενώ τους απέστειλε Πασχαλινές λιχουδιές, που έφτιαξε ο σεφ Ανδρέας Λαγός με τις θερμότερες ευχές.

Η ευαισθησία της εταιρείας στον τομέα των παιδιών είναι διαχρονική. Στο πλαίσιο αυτό, η Κωτσόβολος προσέφερε παιχνιδομηχανές, ηλεκτρονικές συσκευές και παιχνίδια σε 10 σπίτια του «Χαμόγελου του Παιδιού», για να μπορέσουν τα μεγαλύτερα παιδιά να «μείνουν σπίτι» με ευχάριστους τρόπους ψυχαγωγίας.

«Δίπλα» στους καταναλωτές
«Μένουμε σπίτι» το μήνυμα των ημερών και η Κωτσόβολος το ενέταξε σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας της, συμβάλλοντας στη διάδοση του μηνύματος. Αυτό, βέβαια, δεν σήμαινε ότι έπρεπε να σταματήσει και η δημιουργία: Η δράση «Μένουμε κοντά με τη Ζωγραφική» προέτρεψε τον κόσμο να παραμείνει από απόσταση δίπλα στους δικούς του ανθρώπους, βρίσκοντας νέους τρόπους να εκφράσει την αγάπη του. Αξιοποιώντας τη θετική ενέργεια των παιδιών, κάλεσε το κοινό να ετοιμάσει μαζί τους μια ζωγραφιά και να την αφιερώσει σε ένα αγαπημένο πρόσωπο μέσα από το Facebook και το Instagram. H Κωτσόβολος έκανε repost, στέλνοντας την αγάπη ακόμα πιο μακριά.

«Δίπλα» και την επόμενη μέρα
Στο στάδιο μετά από το #μένουμεσπίτι, η επιστροφή στην καθημερινότητα απαιτεί προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Στην Κωτσόβολος, η προστασία τόσο των υπαλλήλων όσο και των καταναλωτών τέθηκε σε πρώτο πλάνο. Στη νέα «εποχή» που επιτρέπει την έναρξη των καταστημάτων λιανικής, η Κωτσόβολος συνεχίζει μένοντας πιστή στις οδηγίες των αρμόδιων αρχών. Όλα τα καταστήματα έχουν εφοδιαστεί με τα απαραίτητα προϊόντα απολύμανσης, ενώ η είσοδος σε αυτά γίνεται τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις, τα μέτρα καθαριότητας και αποφυγής επαφών στις συναλλαγές.

Επίσης, μεγάλο μέρος των εργαζομένων σε υποστηρικτικές υπηρεσίες δουλεύει με τηλε-εργασία. Μέρος της καθημερινότητας της Κωτσόβολος εξακολουθούν να αποτελούν οι ανέπαφες παραδόσεις, διατηρώντας πάντα απόσταση δύο μέτρων και χωρίς άμεση επαφή με τον παραλήπτη του προϊόντος. Ο στόλος της εταιρείας διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό, ενώ ο εξοπλισμός που έρχεται σε επαφή με τα εμπορεύματα απολυμαίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

«Είναι ωραίο να μας προσέχουν!»
Η εταιρεία Κωτσόβολος παραμένει δίπλα σε όσους την έχουν ανάγκη, μέσα από μία σειρά κοινωνικών δράσεων, τη φροντίδα των υπαλλήλων της και την προστασία των πελατών της, γιατί, ενόσω όλοι μας προσέχουμε, είναι ωραίο και να μας προσέχουν!