Marketing Week: Κύριε Παπαδόπουλε, η Lighthouse φέτος είναι χορηγός τίτλου της διοργάνωσης των e-volution awards 2016, τα οποία μετονομάζονται έτσι σε Lighthouse e-volution awards 2016. Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν στην ανάληψη αυτής της χορηγίας; Ποιες ευκαιρίες εντοπίσατε;
Κωστής Παπαδόπουλος:
Η Lighthouse είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το e-commerce development και το performance digital marketing εδώ και 15 χρόνια. Ο θεσμός των e-volution awards είναι απόλυτα συνυφασμένος με το αντικείμενό μας, και παρακολουθώντας την ταχύτατη ανοδική πορεία του, θεωρήσαμε ότι κάνει ένα πολύ καλό «match» με τη Lighthouse.

Ο θεσμός όλα αυτά τα χρόνια που διεξάγεται έχει καταφέρει να κερδίσει την αμέριστη υποστήριξη της αγοράς, ενώ φέτος έχουν εισαχθεί σημαντικές καινοτομίες που θα ενισχύουν ακόμα περισσότερο το προφίλ του. Ποιες αξίες του βλέπετε να ταυτίζονται με τη δική σας δραστηριότητα;
Ο θεσμός αυτός επιβραβεύει την ποιότητα, της αποτελεσματικότητα και την καινοτομία των e-business projects. Αυτό το τρίπτυχο είναι ακριβώς και ο οδηγός-«φάρος» μας στη Lighthouse. Είναι μία κουλτούρα βαθειά ριζωμένη σε όλα τα στελέχη μας, και μεταδίδεται αυτόματα σε όλα τα νέα μέλη της οικογένειας. Πιστεύω πως μέσα στα χρόνια αυτό έχει φανεί από τα έργα και το πελατολόγιό μας.

Ποιες είναι οι δικές σας προσδοκίες από τη χορηγία, αλλά και τη διοργάνωση συνολικά; Πώς σκοπεύετε να την αξιοποιήσετε επικοινωνιακά;
Η χορηγία αυτή όπως και οι περισσότερες χορηγίες μας, αποτελούν για εμάς έναν επικοινωνιακό καταλύτη για το brand μας. Τονίζουμε ότι ακόμα και μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες, όπως αυτές των τελευταίων μηνών, υπάρχουν εταιρείες, οι οποίες -λόγω των υποδομών, των ανθρώπων και της κουλτούρας τους- παραμένουν σταθερές στο έργο τους και την ανάπτυξή τους.

Ποια είναι η θέση σήμερα της Light-house στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και το e-business γενικότερα;
Η Lighthouse επενδύει συνεχώς και έχει εξειδικευτεί στο e-commerce development και το performance marketing εδώ και πάρα πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα σήμερα να αποτελεί έναν από τους λίγους παρόχους λύσεων large business e-commerce. Συνεχίζουμε σταθερά σε αυτήν την οδό, με συνεχές R&D και τελειοποίηση των διαδικασιών μας. Ο χώρος του e-business έχει διαρκώς εξελισσόμενες απαιτήσεις, και σκοπός μας είναι να δίνουμε στα accounts μας τις βέλτιστες λύσεις, κάθε φορά.

Η διοργάνωση με μία ματιά
Η τελετή απονομής των Lighthouse e-volution awards θα πραγματοποιηθεί στις 2 Δεκεμβρίου, στην αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Ο θεσμός, για 5η συνεχή χρονιά, βραβεύει και αναδεικνύει τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν. Στις καινοτομίες του φετινής διοργάνωσης είναι, όπως είναι γνωστό, η ανάδειξη του καλύτερου ελληνικού e-shop, το οποίο θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα European E-Commerce Awards, που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Συνεδρίου e-Commerce στη Βαρκελώνη.

Παράλληλα, φέτος θεσπίστηκε για πρώτη φορά, διάκριση για τα «μικρά» e-shops, με ετήσιες πωλήσεις έως 200.000 ευρώ. Τα «Distinction in e-Commerce» θα επιβραβεύσουνγια πρώτη φορά, τα καινοτόμα μεν, αλλά μικρότερα -σε όγκο συναλλαγών- ηλεκτρονικά καταστήματα. Τα βραβεία διοργανώνονται από την BOUSSIAS και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN), υπό την αιγίδα του GRECA. Τις υποψηφιότητες αξιολογεί φέτος, διευρυμένη κριτική επιτροπή, με έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, παράλληλα με τους καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπων των φορέων που υποστηρίζουν διαχρονικά τη διοργάνωση.

Περισσότερα στο www.evolutionawards.gr