Στην αμερικανική «Μέκκα» των ακριβών αυτοκινήτων, στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια, η Audi ανάρτησε outdoor σε κεντρικό σημείο, για το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου Audi Α4. Την εικόνα του πολυτελούς μοντέλου, συνόδευε το μήνυμα: «Your move, BMW». Η απάντηση δεν άργησε να έρθει. Ένα ακόμη πιο μεγάλο outdoor στήθηκε δίπλα στο outdoor της Audi και η μονολεκτική ατάκα «Checkmate», συνόδευε την εικόνα του BMW M3. Καλή απάντηση, δεν μπορείτε να πείτε! Πριν καλά-καλά ξεκινήσει η παρτίδα, η BMW έβαλε τέλος δίνοντας στον εαυτό της την τελική κίνηση νίκης.

Το ενδιαφέρον στην όλη ιστορία, είναι ότι η άμεση αυτή αντίδραση ήρθε από τον τοπικό dealer της BMW. Και μάλιστα, ήρθε από μια ανεξάρτητη τοπική διαφημιστική εταιρεία, η οποία χωρίς να έχει κάποια σχέση στην όλη υπόθεση, είδε το outdoor της Audi, σκέφτηκε την απάντηση και την πρότεινε στον αντιπρόσωπο της BMW. «Ενθουσιαστήκαμε τόσο πολύ με την ιδέα, που ήταν αδύνατον να μην την αγοράσουμε», είπε ο εκπρόσωπος της εταιρείας. Και μάλλον καλά έκαναν. Προς αποκατάσταση πάντως της αλήθειας οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η Audi μάλλον περίμενε την κατάλληλη στιγμή να αντεπιτεθεί, σε αντίστοιχη πρόκληση που είχε δεχθεί από την BMW το… 2006. Μέσω outdoor και πάλι τότε η κόντρα και το γάντι είχε ρίξει η BMW συγχαίροντας την Audi για τον τίτλο του νοτιοαφρικανικού αυτοκινήτου της χρονιάς. Τα συγχαρητήρια υπέγραφε ως ο… νικητής του παγκόσμιου τίτλου αυτοκινήτου της χρονιάς! Η Audi φυσικά και απάντησε με τη σειρά της, ως… η νικήτρια για 6 συνεχόμενα χρόνια του Le Mans!

Ε και τότε, ένας τρίτος ήρθε να εμπλακεί στον αγώνα, από το πουθενά. Εκμεταλλευόμενη την ευκαιρία, η… Subaru πήρε το θάρρος να απαντήσει στους δύο μονομάχους: «Συγχαρητήρια στην Audi και στην BMW για τις διακρίσεις τους στο διαγωνισμό ομορφιάς». Και η υπογραφή: «Από το νικητή του τίτλου International Engine of The Year»…

Κακά τα ψέματα. Η αρνητική διαφήμιση όταν είναι καλή, είναι πολύ καλή…