Σε παραγωγή της Pickcodes

Μετά από ένα σύντομο διάλλειμα συνεχίζεται η οκταετής συνεργασία της Χαλβατζής-Μακεδονική με την Kevin+Marshall, σε επίπεδο υπηρεσιών 360° επικοινωνίας. Πρόσφατο πόνημα της συνεργασίας, η δημιουργία και παραγωγή του νέου τηλεοπτικού σποτ για τη σειρά Αγρόκηπος Χαλβατζή, βασισμένο στο concept «Τίποτα πιο φυσικό». Πρωταγωνίστρια είναι μια καθημερινή ελληνική οικογένεια που αγαπά την υγιεινή διατροφή και τα προϊόντα της ελληνικής γης, και επιλέγει τα λαχανικά και τις σαλάτες οσπρίων της σειράς «Αγρόκηπος Χαλβατζή». Παντζάρια που κόβονται, κολοκύθες που αλέθονται, ρόκες από καλαμπόκια που χοροπηδάνε στη φωτιά και ρεβίθια που ίπτανται, συνθέτουν «ένα πολύχρωμο μαγειρικό κρεσέντο». Η ταινία καταλήγει στο μεγάλο οικογενειακό τραπέζι με έναν συνδυασμό λαχταριστών πιάτων που εξαφανίζονται στο λεπτό. Τη παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία Pickcodes και τα media η Tempo OMD.