Ευρωπαϊκή μηχανή αναζήτησης βιώσιμων brands. Με αφορμή το γεγονός ότι ο χώρος της μόδας καλείται πλέον να αναδείξει εκτός από τη δημιουργικότητα και τις ηθικές πρακτικές του, δημιουργήθηκε η νέα διεθνής online μηχανή αναζήτησης βιώσιμης μόδας Glami.eco. Συγκεκριμένα, το Glami.eco βοηθά τους επισκέπτες του να εξερευνήσουν την πολυπλοκότητα της έννοιας της βιωσιμότητας και να ανακαλύψουν […]

Ευρωπαϊκή μηχανή αναζήτησης βιώσιμων brands.

Με αφορμή το γεγονός ότι ο χώρος της μόδας καλείται πλέον να αναδείξει εκτός από τη δημιουργικότητα και τις ηθικές πρακτικές του, δημιουργήθηκε η νέα διεθνής online μηχανή αναζήτησης βιώσιμης μόδας Glami.eco. Συγκεκριμένα, το Glami.eco βοηθά τους επισκέπτες του να εξερευνήσουν την πολυπλοκότητα της έννοιας της βιωσιμότητας και να ανακαλύψουν μάρκες που προάγουν την ηθική και βιώσιμη πλευρά της μόδας.

Συνεργάζεται ήδη με περισσότερα από 240 διεθνή brands, ανάμεσά τους και τα ελληνικά Salty Bag και apoxylo, που για να φιλοξενηθούν στον κατάλογό του δεσμεύονται από σειρά κριτηρίων όπως τα υλικά, η γραμμή παραγωγής, οι δίκαιες και ηθικές συνθήκες εργασίας, διαφανής διαδικασία παραγωγής και η κατοχή πιστοποιήσεων. Σημειώνεται ότι σε πρόσφατη έρευνα του Glami, οι Έλληνες κατά 57% ισχυρίζονται ότι η συζήτηση για τη βιωσιμότητα επηρέασε τις αγορές τους, ενώ προχωρούν πλέον σε πιο συνειδητές αγορές.