Προφανώς, κάποιος σοβαρός λόγος θα υπάρχει. Ο Richard Branson θεωρείται ένας από τους πλέον δραστήριους επιχειρηματίες στον κόσμο των Social Media, ο οποίος μάλιστα προσπαθεί να διατηρεί ένα προσωπικό στυλ στην επικοινωνία του. Εκεί που τα περισσότερα εταιρικά blogs φιλοξενούν επίσημες εταιρικές ανακοινώσεις, το site της VirginGroup φιλοξενεί posts γραμμένα από τον Branson σε πρώτο πρόσωπο. Κάτι σαν προσωπικό ημερολόγιο. Σε πρόσφατη συνέντευξή του που δημοσιεύεται στο mashable.com, λέει: «Μας αρέσει να κουβεντιάζουμε με τους πελάτες μας για να βλέπουμε πώς πηγαίνουν τα πράγματα και να βελτιωνόμαστε. Κατά συνέπεια, για εμάς είναι απόλυτα φυσικό να είμαστε στα Social Media. Όμως τα Social Media δεν έχουν να κάνουν μόνο με τη δουλειά. Οι άνθρωποι θέλουν επίσης να βρίσκουν νόημα. Γι’ αυτό, χρησιμοποιώ τα Social Media για να μοιράζομαι με τους ανθρώπους και τους κοινωνικούς σκοπούς της Virgin».

Ο Branson επισημαίνει ακόμη ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχει ο ίδιος προσωπική εμπλοκή στα Social Media, ως επικεφαλής τόσων πολλών διαφορετικών επιχειρήσεων: «Τα σχόλια στο Twitter και στο Facebook, μου δίνουν τη δυνατότητα να αφουγκράζομαι τους ανθρώπους σε καθημερινή βάση, για κάθε επιχείρηση και κάθε brand, να ακούω κάθε καλό, κακό ή ενδιάμεσο σχόλιο. Είναι σημαντικό να βρίσκεις τον χρόνο που χρειάζεται για να ακούσεις. Δεν είναι δύσκολο».

Συνολικά, η δραστηριότητα του ομίλου Virgin στα Social Media είναι πολυδιάστατη, σε σημείο που μπορεί κάποιες φορές να ακούγεται εξωφρενική, υπερβολική. Πάρτε παράδειγμα τη χρήση του Τwitter στην αεροπορική Virgin για την παροχή «real-time guest service»…

Ο λόγος όμως που σας τα αναφέρω όλα αυτά, είναι μόνο και μόνο για να φτάσω στην τελευταία φράση αυτής της ενδιαφέρουσας συνέντευξης, όπου ο Branson δίνει σε ηγέτες επιχειρήσεων μια συμβουλή για να βελτιώσουν την παρουσία τους στα Social Media: «Να είστε αυθεντικοί. Δεν μπορεί να γίνει δια της βίας, δεν θα έχει αποτέλεσμα. Και πάνω απ’ όλα, διασκεδάστε το!».