Με outdoor και digital υλικά

Μια νέα καμπάνια λανσάρει η Cοca-Cola, αντιπαραβάλλοντας την «επιστροφή στην κανονικότητα» στη μετάβαση σε μια «νέα εποχή». Η εκστρατεία προτάσσει, σε αντίθεση με το πρότυπο του τυπικού τουρίστα, αυτό του «γνήσιου ταξιδιώτη» που δεν χάνει την ευκαιρία να περιπλανηθεί σε άγνωστες γωνιές, να μιλήσει με ντόπιους και να δοκιμάσει αυθεντικές συνταγές.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Coca-Cola «ντύνει» τις στάσεις των λεωφορείων με καλοκαιρινά στιγμιότυπα, υπενθυμίζοντας ότι κάθε λεπτό αξίζει, και προσκαλεί τους φίλους της να ακολουθήσουν τρία βήματα για να ταξιδέψουν σε νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, στη Θεσσαλονίκη, στη Χαλκιδική, στην Πελοπόννησο, αλλά και στην Αθήνα. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να βρουν τον κωδικό κάτω από το καπάκι, να τον καταχωρήσουν στο Coca-Cola app και να διεκδικήσουν ταξιδιωτικά πακέτα. Όλοι οι συμμετέχοντες ξεκλειδώνουν μυστικά και ιστορίες από όλη την Ελλάδα.