Ο κλάδος προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του, να περιορίσει τις απώλειες, να επαναπροσδιορίσει στόχους και να δει ρεαλιστικά την επόμενη ημέρα. Τα μεγάλα ζητήματα παραμένουν, με τα κορυφαία να αφορούν στο αγγελιόσημο, στο φόρο τηλεοπτικής διαφήμισης, στον τρόπο λειτουργίας της αγοράς, στις σχέσεις με τους διαφημιζόμενους, στη διαχείριση θεμάτων επικοινωνίας στο ψηφιακό περιβάλλον, στην επιμόρφωση των ανέργων του κλάδου και τόσα άλλα.

Τα παραπάνω ζητήματα προσπάθησε να τα διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο και το προηγούμενο Δ.Σ της Ένωσης, με επικεφαλής τον Δημήτρη Γ. Μαύρο. Ο νυν Πρόεδρος της ΕΔΕΕ λίγο πριν παραδώσει τη σκυτάλη στον επόμενο Πρόεδρο, μιλάει στο Marketing Week για τα πεπραγμένα της θητείας του, τα προβλήματα, τις προκλήσεις, αλλά και τα επιτεύγματα.

Σε καταστάσεις κρίσης, η εμπειρία αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα. Ο Μανόλης Παπαπολύζος έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι την διαθέτει. Ίσως γι’ αυτό να είναι από τους λίγους που θα μπορούσαν να διαχειριστούν τα μεγάλα προβλήματα του κλάδου, τα οποία παραμένουν. Και το επισημαίνω διότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που λένε ότι θα επιθυμούσαν ένα νέο και «άφθαρτο» πρόσωπο στην ηγεσία της Ένωσης, που να μην έχει διατελέσει και στο παρελθόν Πρόεδρος.

Ίσως σε περιόδους νηνεμίας, αυτό να ήταν καλό και επιθυμητό. Σήμερα ωστόσο, απαιτείται ο νέος Πρόεδρος να είναι «μπαρουτοκαπνισμένος». Και ο Μανόλης Παπαπολύζος είναι. Σε κάθε περίπτωση, η πορεία των πραγμάτων θα δείξει. Ωστόσο είναι απαραίτητο να συσπειρωθεί ο κλάδος δίπλα του, να τον ενισχύσει ουσιαστικά και καλοπροαίρετα, διότι η επόμενη ημέρα της Επικοινωνίας είναι υπόθεση όλων και όχι ενός ανθρώπου.