Podcasts, social commerce, 5G, TikTok, ψηφιακοί κόσμοι, immersive entertainment, metaverse, experiential out-of-home (OOH) advertising, DTC πωλήσεις, multi-brand marketplaces, in-game ads και brand safety ήταν μερικά από τα βασικά θέματα που απασχόλησαν τον χώρο του marketing το 2021. Φυσικά, δεν έλειψαν οι κλιματικές δεσμεύσεις από τους διαφημιζόμενους, αλλά και από την ίδια τη διαφημιστική βιομηχανία και τους συνεργάτες της. Privacy, στρατηγική, SEO, influencer marketing και οι εμπειρίες ως το νέο «social currency» ακολουθούν, μεταξύ πολλών άλλων, τους marketers κατά την είσοδό τους στο 2022.
Στο πλαίσιο αυτό, στο τρέχον τεύχος θα βρείτε χρήσιμα και ενδιαφέροντα insights από το πρόσφατο report του GWI με τίτλο «Connecting the dots: The consumer trends to know for 2022». Σύμφωνα με αυτό, η δημιουργία καμπανιών οι οποίες ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να βγουν από την comfort zone τους ή οι οποίες καλλιεργούν μια αίσθηση απεριόριστων δυνατοτήτων είναι η στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι διαφημιζόμενοι τη φετινή χρονιά. Παράλληλα, η καλλιέργεια της δημιουργικής ευφυίας του κοινού είναι επίσης μία go-to στρατηγική marketing και η ενθάρρυνση της δημιουργίας user-generated περιεχομένου είναι κάτι στο οποίο θα πρέπει να στοχεύσουν τα brands και το 2022.
Στο πλαίσιο της attention economy, οι εκδότες όλων των Μέσων ανταγωνίζονται για να κερδίσουν τον χρόνο του κοινού, καθώς η πανδημία αφήνει πίσω της το φαινόμενο του «Attention Recession», ενώ η «απόδραση» ανάγεται σε ζητούμενο για πολλούς ανθρώπους, οι οποίοι στρέφονται γι’ αυτό στο gaming και το audio περιεχόμενο. Σύμφωνα πάντα με το report, οι χρήστες των social media ζητούν ολοένα και λιγότερο τεχνητές εικόνες, καταρρίπτοντας την εικόνα της «τελειότητας», και το 44% των καταναλωτών είναι περισσότερο πρόθυμοι να εμπιστευθούν ανθρώπους που εκφράζουν ανοικτά τα συναισθήματά τους. Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι τους τελευταίους 18 μήνες, τα κρυπτονομίσματα γνώρισαν μια εκρηκτική άνοδο, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι μέχρι το 2030 η συγκεκριμένη παγκόσμια αγορά θα υπερτριπλασιαστεί.
Πολλά και ενδιαφέροντα για τον κλάδο του marketing φαίνεται να φέρνει μαζί του το 2022, το οποίο σας ευχόμαστε να είναι γεμάτο χαρά, υγεία, δημιουργικότητα και ευχάριστες εκπλήξεις και προκλήσεις! Καλή χρονιά!