Ευαισθητοποίηση σχετικά με τον καρκίνο του μαστού

Μία καμπάνια ευαισθητοποίησης, στο πλαίσιο του μήνα πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού, δημιούργησε η Sheepfish για τα νοσοκομεία Υγεία και Μητέρα. Συγκεκριμένα, η Sheepfish υπογράφει τη νέα επικοινωνία, με κεντρικό μήνυμα «Βάζουμε “M” στον Οκτώβριο», συμβουλεύοντας, μεταξύ άλλων, να «Μην αναβάλλουμε τη μαστογραφία μας». Χρησιμοποιώντας με διαφορετικό τρόπο το ορθογραφικό λάθος που συναντάμε συχνά και τη λέξη «μαστός», η καμπάνια, η οποία σχεδιάστηκε για την επικοινωνία των δύο νοσοκομείων, αποτελεί μία κίνηση ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης και εξέτασης των γυναικών για τη νόσο.