Παράλληλα, στηρίζει το ΚΕΘΕΑ και τη ΜΚΟ Διάδραση

Σε μια εποχή όπου η οθόνη τείνει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, η AS Company λανσάρει την επικοινωνιακή καμπάνια αφύπνισης «Άσε κάτω την οθόνη» και hashtag #asekatotinothoni. Στόχος της είναι να αφυπνίσει τους γονείς στην ανάληψη ενός πιο ενεργού ρόλου, βάζοντας όρια στη χρήση της οθόνης, με σκοπό να προστατεύσουν τα παιδιά από τον κίνδυνο του εθισμού.

Παράλληλα, προτείνει την επιστροφή στην πραγματική ζωή, στη φυσική επαφή, στη δημιουργία κοινού ποιοτικού χρόνου με την οικογένεια και τους φίλους μέσα από το ομαδικό παιχνίδι. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η AS Company στηρίζει τον αγώνα κατά του εθισμού στην οθόνη, και δωρίζει μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των επιτραπέζιων παιχνιδιών της στο ΚΕΘΕΑ για την ενίσχυση των μονάδων του που προσφέρουν υπηρεσίες σε όσους αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης από το διαδίκτυο και τις οθόνες, καθώς και στη ΜΚΟ Διάδραση για την ενίσχυση της τηλεφωνικής γραμμής υποστήριξης κατά του εθισμού στην οθόνη.