Αν δεν μπορεί να φανταστεί κανείς γιατί ένας έφηβος να θέλει να πάει διακοπές με τους δικούς του, η νέα καμπάνια της Ogilvy ίσως τον βοηθήσει.

Με τη νέα υπηρεσία Eurobank Teens, τα παιδιά 15 έως και 17 ετών αποκτούν τη δική τους προπληρωμένη κάρτα και τον έλεγχο των συναλλαγών τους.

Έτσι, μαθαίνουν να διαχειρίζονται καλύτερα τα οικονομικά τους και ενδέχεται να δουν αλλιώς το καλοκαίρι με τους γονείς, σύμφωνα με το concept της καμπάνιας. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η Foss Productions, σε σκηνοθεσία της Ελένης Μολφέτα.