Με το digital ξεκάθαρα γραμμένο στο DNA της από το ξεκίνημά της, η iTrust διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός άκρως επιτυχημένου agency: όρεξη, περιέργεια, τεχνογνωσία, εμπειρία, δημιουργική σκέψη, τεχνικές ικανότητες, πάθος για μάθηση και εξέλιξη.

Με το digital ξεκάθαρα γραμμένο στο DNA της από το ξεκίνημά της, η iTrust διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός άκρως επιτυχημένου agency: όρεξη, περιέργεια, τεχνογνωσία, εμπειρία, δημιουργική σκέψη, τεχνικές ικανότητες, πάθος για μάθηση και εξέλιξη.

Με πληθώρα συνεργασιών στο ενεργητικό της, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, η iTrust ξεχωρίζει σε μια αγορά έντονου ανταγωνισμού. Η ίδια της η ομάδα, και συγκεκριμένα οι Ανδρέας Σπυρίδης, Managing Director, Πέτρος Φωτιάδης, Head of Digital, Χαράλαμπος Συκοβαρίδης, Head of Development, Αχιλλέας Τσιούρης, Business Development Manager, και Αλέξανδρος Μέλης, Creative Director, μας εξηγούν γιατί.

MW: Τι θα λέγατε ότι είναι αυτό που χαρακτηρίζει την iTrust;

Ανδρέας Σπυρίδης: Η iTrust είναι οι άνθρωποί της. Είμαστε engineers, marketers, developers, designers, SEO experts, copywriters.

Ο καθένας μας είναι διαφορετικός, αλλά αυτό που μας ενώνει είναι ότι όλοι ζούμε και αναπνέουμε «digital». Είμαστε μια ομάδα που δίνει σημασία στη λεπτομέρεια, πιστεύουμε στην αριστεία και στοχεύουμε στην τελειότητα, καθώς εμπνέει την ομάδα μας να κάνει σπουδαία πράγματα. Έχουμε ως κοινό στόχο να παράγουμε συνεχώς δυναμικό έργο που επηρεάζει τους συνεργάτες μας, αλλά και διαμορφώνει τους πελάτες μας. Δεν έχουμε πελάτες με την παραδοσιακή έννοια του όρου. Αναζητούμε συνεργασίες, οι οποίες κρατούν συνήθως χρόνια και επιτρέπουν και στα δύο μέρη να αποκτήσουν πρόσθετη αξία.

Και γι’ αυτό επιθυμούμε να συνεργαζόμαστε με ανθρώπους που μοιράζονται το πάθος για υγιές επιχειρείν. Επιχειρηματίες που έχουν την ανάγκη να μαθαίνουν, να εξελίσσονται και να αριστεύουν σε αυτό που κάνουν. Γι’ αυτό συνεργαζόμαστε με την ίδια όρεξη και ενέργεια, από μεγάλες πολυεθνικές μέχρι και φιλόδοξες startup.

Πώς εξελίχθηκε η εταιρεία ανά τα χρόνια;

Ανδρέας Σπυρίδης: Το «BigThing» το 2005 στο Βερολινο ήταν το e-commerce και παρόλο που όλοι μιλούσαν για αυτό, εγώ ενδιαφερόμουν περισσότερο για το πώς θα κινητοποιήσουμε τον κόσμο να αγοράσει. Είχα συνειδητοποιήσει ότι οι μικρότερες εταιρείες αναζητούσαν leads και τους ενδιέφερε πολύ το κομμάτι του Google Search. Οραματιζόμουν επιχειρήσεις που μπορούν να εξάγουν πιο εύκολα από ποτέ. Ξεκινώντας το 2006 στη Θεσσαλονικη, ήμασταν από τους πρώτους που μιλούσαμε για «digital» χωρίς να υπάρχει καν ο όρος. Θυμάμαι μάλιστα πόσο μου ξένισε, όταν πρωτοεδραιώθηκε η συγκεκριμένη ονομασία. Στην iΤrust συνηθίζουμε να το αποκαλούμε «marketing στη σύγχρονη εποχή».

Σύντομα βρεθήκαμε να έχουμε κάποια πολύ δυνατά case studies στο SEO. Η ομάδα άρχισε να μεγαλώνει και να πλαισιώνεται με εξαιρετικούς συνεργάτες. Τότε ξεκίνησε και το τμήμα Development, το οποίο σήμερα προσφέρει υψηλής τεχνολογίας λύσεις και υπηρεσίες χρησιμοποιώντας State of the Art Τεχνολογίες.

Έπειτα η Google μας έβαλε στο Partner πρόγραμμά της, όπου πολύ γρήγορα γίναμε και Google Premier Partner. Τα Social Media είχαν ήδη μπει στις διαφημιστικές ανάγκες των επιχειρήσεων και εμείς είχαμε ήδη διαμορφώσει την Data Driven και Performance based κουλτούρα που μας χαρακτηρίζει εδώ και χρόνια.

Τα τελευταία χρόνια, έχουμε αναπτύξει το τμήμα του Creative. Η πλαισίωση της εταιρείας με μια ομάδα που μπορεί να παράγει πολύ δυνατά δημιουργικά και ολιστικά concepts επικοινωνίας, απογείωσε το Performance και ολοκλήρωσε τον στοχο μας για ένα 360° Agency. Έχουμε πετύχει να είμαστε ένα one-stop shop, αφήνοντας πολύ λίγες υπηρεσίες εκτός εταιρείας.

Τι θα λέγατε ότι κάνει την iTrust ξεχωριστή; Τι το ιδιαίτερο προσφέρετε στους συνεργάτες σας;

Ανδρέας Σπυρίδης: Σκεφτόμαστε διαφορετικά. Κι αυτό είναι καλό, γιατί το Internet επηρεάζει αναμφίβολα τις συνθήκες της αγοράς με τον δικό του ρυθμό. Ένα βήμα πολύ αργά κι έμεινες πίσω. Ένα βήμα πολύ γρήγορα και δεν σε καταλαβαίνουν.

Στην iTrust κατανοούμε απόλυτα το πόσο μεγάλη πρόκληση αποτελεί αυτό για μία επιχείρηση. Ακούμε ανθρώπους του κλάδου να μιλούν για SEO, Google Ads και Social Media, ενώ αυτό που ενδιαφέρει τους πελάτες, είναι πραγματικά επιχειρησιακά αποτελέσματα. Δεδομένα, βάσει των οποίων μπορούν να πάρουν αποφάσεις. Αποδεδειγμένη αύξηση πωλήσεων. Cross-channel εμπειρίες που οδηγούν στο καλύτερο ROI.

Είμαστε περήφανοι για τις τεχνικές μας ικανότητες, αφού μας επιτρέπουν να βρίσκουμε λύσεις εκεί που οι άλλοι σταματούν. Αλλά η τεχνολογία είναι απλά το εργαλείο. Το δυνατό μας σημείο είναι η κατανόηση των στόχων μιας εταιρείας και η αποδεδειγμένη επίτευξή τους.

Παρέχουμε μια ολιστική προσέγγιση επικοινωνίας, υλοποιώντας digital στρατηγικές που φέρνουν πραγματικά αποτελέσματα. Στρατηγικές οι οποίες σχηματίζονται από τη σύγχρονη καταναλωτική συμπεριφορά και εκτελούνται άψογα. Καταπιανόμαστε με κάθε λεπτομέρεια, δοκιμάζουμε κάθε design. Κάθε ιδέα, από όπου κι αν πηγάζει. Ροές δεδομένων και πληροφορίας που τελικά διαμορφώνουν αντικείμενα και σχέσεις που δεν είναι μόνο αποδοτικά, αλλά και μοναδικά.

Ποιο είναι το βασικό συστατικό της ομάδας της iTrust;

Ανδρέας Σπυρίδης: Η συνεχής εκπαίδευση είναι ένα πολύ βασικό κομμάτι της εταιρικής μας κουλτούρας. Δίνουμε το παρών με πολυάριθμες ομάδες σε πολλά συνέδρια, καθώς επίσης και εκπαιδεύσεις που παρέχονται είτε από την Google είτε από τους συνεργάτες μας. Για λόγους γνωστικής ανάπτυξης και εξέλιξης, έχουμε ταξιδέψει με στελέχη μας ακόμη και στο εξωτερικό, υιοθετώντας πάντα πρώτης γραμμής τεχνογνωσία.

Βασική προϋπόθεση για να ανήκει κάποιος στην ομάδα της iTrust, εκτός από το να θεωρείται «expert χρήστης» όλων των διαφημιστικών εργαλείων, θα πρέπει να διακατέχεται από αγάπη για το Digital Marketing, και πάθος για μάθηση και εξέλιξη. Από εκεί και πέρα, ο καθένας συνεισφέρει με το ταλέντο του και την κλίση του σε ποικίλους τομείς του Digital Marketing.

Σημαντικό ρόλο στην αγορά σας παίζουν τα σύγχρονα εργαλεία. Θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας τις συνεργασίες σας σε αυτό το κομμάτι;

Ανδρέας Σπυρίδης: Θέλουμε πάντα να δουλεύουμε με τα καλύτερα εργαλεία. Στην υπηρεσία του SEO, μεταξύ πολλών εργαλείων, δουλεύουμε με την πλατφόρμα της Searchmetrics. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα εργαλεία στην κατηγορία Enterprise SEO και είμαστε ο μοναδικός Partner της εταιρείας στην Ελλάδα. Η συνεργασία αυτή μας παρέχει υψηλή τεχνογνωσία και πρόσβαση σε εξειδικευμένα εργαλεία ανάλυσης, το οποίο μας επιτρέπει να επιφέρουμε εξαιρετικά αποτελέσματα για τους συνεργάτες μας.

Σημαντικά οφέλη έχουμε εδώ και χρόνια από τη στενή συνεργασία μας με την Google ως Premier Partner. Με τη διάκριση «Partner» παρέχονται στην iTrust υψηλή τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Σε αυτές τις συνεργασίες προστέθηκε πρόσφατα και το Facebook Marketing Partners Agency Program που ξεκίνησε και στην Ελλάδα. H χαρά μας ήταν ιδιαίτερη όταν γίναμε Preferred Marketing Partners του Facebook, καθώς είναι μία πλατφόρμα την οποία εκμεταλλευόμαστε στο έπακρο στο κομμάτι του Performance και του Brand Marketing. Προσπαθούμε πάντα να δοκιμάζουμε τα νέα features και να αναζητούμε τρόπους που θα δώσουν value στους πελάτες μας. Ήταν μια ανταμοιβή της δουλειάς και του κόπου που έχουν κάνει όλα τα παιδιά, χρησιμοποιώντας όσο πιο αποδοτικά γίνεται, το συγκεκριμένο εργαλείο.

Τι σημαίνει για εσάς ο τίτλος του Facebook Marketing Partner;

Αλέξανδρος Μέλης: Ως Preferred Marketing Partners έχουμε δικαίωμα χρήσης του ειδικού badge και είμαστε καταχωρημένοι στον επίσημο κατάλογο του Facebook στα προτεινόμενα agencies. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Έχουμε πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη με λύσεις του Facebook με εκπαιδευτικό υλικό, παρουσιάσεις και προτάσεις βελτιστοποίησης των accounts. To πιο σημαντικό όφελος ήταν τα online trainings σε διαφορετικούς τομείς της πλατφόρμας, καθώς και το creative consultation και η τεχνική υποστήριξη σε θέματα που αφορούν τους πελάτες μας. Aυτό μας βοηθάει να χρησιμοποιούμε όλο το οικοσύστημα (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network) με το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή, σε όλη τη διάρκεια του Customer Journey ενός prospect.

Ποιος ο ρόλος του SEO εν έτει 2020;

Ανδρέας Σπυρίδης: Η εταιρεία μας γεννήθηκε μέσα από αυτήν την υπηρεσία, το οποίο φαίνεται και από την παλαιότητά μας. Έχουμε διακριθεί επί 5 συναπτά έτη για το έργο μας σε διάφορα projects – από τον ιατρικό κλάδο μέχρι e-commerce. Κάθε χρόνο συμμετέχουμε σε κορυφαία παγκόσμια συνέδρια για το SEO, προσπαθούμε συνέχεια να είμαστε στην αιχμή. Μας αρέσουν τα δύσκολα projects. Έχουμε φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα σε πολύ ιδιαίτερα cases, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Το SEO, όσο και να μεταλλάσσεται ήταν, είναι και θα είναι η ναυαρχίδα μιας digital στρατηγικής. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σε βάθος χρόνου, ως το πιο αποδοτικό εργαλείο, καθώς προσφέρει πολλαπλά οφέλη σε μια επιχείρηση. Αυξημένη επισκεψιμότητα, πωλήσεις, visibility, ενώ ενισχύει και το authority & credibility του brand.

Κάθε brand πρέπει να το εντάσσει – ή τουλάχιστον να έχει πλάνο να το εντάξει – στο μείγμα της ψηφιακής του στρατηγικής, για τα πολυδιάστατη οφέλη που διαθέτει. Ιδιαίτερα προχωρώντας από το 2020 κι έπειτα, όπου η συμπεριφορά του χρήστη γίνεται ολοένα και πιο σύνθετη, το SEO έρχεται να υποστηρίξει την επικοινωνία και παρουσία του εκάστοτε brand, συμπληρώνοντας όλα τα κενά στο customer journey όπου η διαφημιστική προβολή δεν είναι επαρκής.

Πώς βλέπετε το μέλλον του Digital Advertising;

Πέτρος Φωτιάδης: Σίγουρα η ενσωμάτωση του Machine Learning και του AI στo Digital Advertising προσφέρει πολλά οφέλη στη διαχείριση, βελτιστοποίηση και απόδοση των καμπανιών. Με την ολοένα αυξανόμενη αυτοματοποίηση, ο ρόλος του digital marketer όχι μόνο δεν είναι περιττός, αλλά αποκτά ακόμη μεγαλύτερο νόημα.

Αυτό που αλλάζει είναι το focus – από το πιο τακτικό επίπεδο, ο digital marketer πρέπει πλέον να έχει πιο στρατηγική οπτική. Να μπορεί, δηλαδή, να συνδέσει τους business στόχους του brand με τις digital ενέργειες και να συντονίσει/εναρμονίσει τις δράσεις για την επίτευξη των στόχων αυτών.

Τα hard skills υψηλού επιπέδου, που αποτελούσαν κάποτε ισχυρό πλεονέκτημα, με την εξάπλωση του Automation γίνονται πλέον προαπαιτούμενη γνώση. Πλέον, η ανάλυση και ερμηνεία των δεδομένων αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία. Όχι η στείρα αποτύπωση κάποιων vanity metrics – το Machine Learning μπορεί να καλύψει αυτή την ανάγκη και με το παραπάνω -, αλλά η σύνδεση των KPIs & metrics σε κάθε στάδιο του customer journey με τα business goals και τη στρατηγική του brand.

Το μέλλον ανήκει σε άτομα και ομάδες που έχουν κατανοήσει αυτή τη σημαντική αλλαγή. Έχουν κατανοήσει πως το ML μπορεί να βοηθήσει στην επιτυχία των καμπανιών κι έχουν επικεντρώσει τους ανθρώπινους πόρους τους σε πιο στρατηγικού level εργασίες. Αυτό, εξάλλου, είναι κάτι που δεν θα μπορέσει να αντικατασταθεί από το AI: H κριτική ανάλυση δεδομένων και αποτελεσμάτων με βάση τη στρατηγική και τους στόχους της εκάστοτε επιχείρησης.

Το τμήμα development ήταν από τα πρώτα που αναπτύχθηκαν στην iTrust, και μάλιστα με πολύ θετικά αποτελέσματα. Τι είναι αυτό που το κάνει ξεχωριστό;

Χαράλαμπος Συκοβαρίδης: Το τμήμα development της εταιρείας αποτελείται από μια ευέλικτη, δυναμική ομάδα (χρησιμοποιώντας μεθοδολογίες Agile) που μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του εκάστοτε project. Σημαντικό κομμάτι σε αυτό παίζει η υψηλή τεχνογνωσία. Αυτό μας επιτρέπει να μπορούμε να αποδώσουμε αποτελεσματικά, ακόμα και στις πιο σύνθετες και custom υλοποιήσεις – από την υλοποίηση ενός e-shop με μεγάλη ποσότητα προϊόντων, μέχρι σύνθετα B2B projects, ή ακόμα και να προσαρμόσουμε μία υλοποίηση σε οποιοδήποτε infrastructure.

Εξίσου σημαντικό είναι και το κομμάτι οργάνωσης και διαδικασιών, ειδικά σ’ ένα απαιτητικό και πολυδιάστατο περιβάλλον, όπως αυτό μιας ομάδας development. Είναι καθοριστικό να ακολουθούνται συγκεκριμένες διαδικασίες που οδηγούν στην ορθή οργάνωση.

Από το πρώτο στάδιο της καταγραφής των απαιτήσεων μέχρι τα τελικά στάδια του testing και του production. Ωστόσο, αυτό κάνει την ομάδα του development της iTrust «ξεχωριστή» δεν είναι ούτε η οργάνωση, ούτε το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας – χωρίς αυτά, εξάλλου, δεν μπορεί να εξελιχθεί και να μεγαλώσει ένα τμήμα. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η ποιότητα και ο χαρακτήρας των ατόμων που απαρτίζουν την ομάδα.

Η εταιρεία, τόσο στον τομέα του e-commerce, όσο και σε web & mobile applications, παρέχει ποιοτικές λύσεις χωρίς περιορισμούς. Νιώθουμε περήφανοι που υλοποιούμε ό,τι και να μας ζητήσει ο πελάτης. Δεν πιστεύουμε ότι κάτι δεν γίνεται, απλά υπάρχουν ζητούμενα που απαιτούν περισσότερο χρόνο. Οποιαδήποτε απαίτηση των πελατών έχει εμπορική υπόσταση και αξία, εμείς θα μπορέσουμε να την υλοποιήσουμε. Αυτό είναι που χτίζει αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη.

Ένας developer είναι καλός όταν έχει θέληση, αλλά είναι ακόμα καλύτερος όταν έχει περιέργεια. Πρέπει να είναι δύσπιστος και να ψάχνει συνεχώς. Να μην τον ενδιαφέρει το πώς γίνεται μόνο, αλλά το αν γίνεται καλά. Είναι μια διαδικασία μόνιμης βελτιστοποίησης, όπως και στο marketing.

Ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι της iTrust;

Αχιλλέας Τσιούρης: Ως εταιρεία απολαμβάνουμε ενός πάρα πολύ καλού reputation στην ελληνική αγορά και της καλής δουλειάς των προηγούμενων χρόνων, χωρίς να σημαίνει ότι επαναπαυόμαστε. Έχουμε συνέχεια requests για συνεργασία από referrals πελατών μας, χωρίς να έχει χρειαστεί να «κυνηγήσουμε» συνεργασίες.

Παρόλα αυτά, η εταιρεία έχει βάλει ήδη πλώρη σε νέες αγορές στο εξωτερικό, έχοντας ως βάση τις ήδη υπάρχουσες σχέσεις και τις επιτυχημένες συνεργασίες που έχουμε σε γερμανόφωνες χώρες όπως η Γερμανία, η Αυστρία, η Ελβετία κ.ά. Πιστεύουμε ότι δεν υστερούμε σε τίποτα από τα μεγάλα agencies του εξωτερικού, όσον αφορά τις ποιοτικές υπηρεσίες που μπορούμε να προσφέρουμε.

Γνωρίζοντας την ελληνική αγορά και τα agencies της χώρας και έχοντας παρακολουθήσει τις ανταγωνιστικές διεθνείς αγορές, τολμώ να πω ότι τα ελληνικά agencies βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο και έχουν χώρο και περιθώριο να διεκδικήσουν market share και δουλειές και εκτός συνόρων.

Η iTrust είναι το άθροισμα των ικανοτήτων όλων των ανθρώπων που κατά καιρούς έχουν περάσει από την εταιρεία, όπου ο καθένας με τον τρόπο του βοήθησε να έχουμε μια μονίμως εξελικτική πορεία, με το να μεγαλώνουμε και να αναπτυσσόμαστε σαν εταιρεία μέρα με τη μέρα, τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά.

Έτσι ακριβώς σκοπεύουμε να προχωρήσουμε και στο μέλλον. Με την ομάδα να αποτελεί την κινητήρια δύναμη και το επίκεντρο της επιτυχίας. Στο τέλος της ημέρας, μια εταιρεία είναι οι βλέψεις και οι φιλοδοξίες των ατόμων που την αποτελούν.

Περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία θα βρείτε στο www.itrust.gr.