<‘Σελίδα 1: Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Ira Media, οι υπηρεσίες που προσφέρει και η εξειδίκευσή της σε κάποιες και οι υπηρεσίες πυ ζητούν σήμερα οι διαφημιζόμενοι’>
Ο Γιάννης Παπαδάκος, Group Αccount Director της Ira Media, εξηγεί παρακάτω τους λόγους της επιτυχίας της.

Μarketing Week: H Ira Media ιδρύθηκε το 2003 και αποτελεί μια από τις νεότερες εταιρείες media specialist του χώρου της επικοινωνίας. Yποθέτω ότι, όπως κάθε εταιρεία, θα έχει και αυτή το δικό της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Γιάννης Παπαδάκος: Σαφώς. Η Ira Media είναι η μόνη εταιρεία media specialists που συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα προϊόν από κάθε κατηγορία. Παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, με εχεμύθεια, σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, όπως είναι η ελληνική. Η ομάδα των έμπειρων στελεχών μας επιδιώκει μια προσωπική, ανθρώπινη επαφή με τον διαφημιζόμενο, ώστε να αφουγκράζεται τις ανάγκες και τους στόχους του, ενώ συγχρόνως αναπτύσσει τη στρατηγική μέσων με γνώμονα τη μέγιστη αξιοποίηση της επένδυσης. Αυτό στις μέρες μας είναι και το ζητούμενο και πιστεύω ότι το προσφέρουμε με τον καλύτερο τρόπο.

«Eπεκταθήκαμε και σε 4 αγορές της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων, προσφέροντας υπηρεσίες media στους πελάτες μας, σε συνεργασία με το Interpublic Group»

Ειδικότητά μας εξ άλλου, είναι η αρμονική σύνθεση δημιουργικού και μέσων, η οποία μας επιτρέπει να επικοινωνούμε το μήνυμα της καμπάνιας μέσα από τη σωστή επιλογή και μίξη των μέσων.

Μarketing Week: Το ξεκίνημά της Ira Media ήταν ιδιαίτερα διακριτικό, χωρίς μεγάλα λόγια και ευρείες ανακοινώσεις. Ήταν θέμα φιλοσοφίας;

Γιάννης Παπαδάκος: Όπως ξέρετε πολύ καλά, ο κλάδος της διαφήμισης είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και σήμερα βρίσκεται σε μια μεταβατική περίοδο. Στην Ιra Media, αποφύγαμε τη λογική της «φωτοβολίδας»,, καθώς δεν αντιπροσωπεύει την εταιρική μας φιλοσοφία. Φιλοσοφία της Ira Μedia είναι ότι η εταιρεία πρέπει να φαίνεται μέσα από το έργο της, τα αποτελέσματά της και τους πελάτες της. Αυτή είναι και η φιλοσοφία του κ. Λαούδη, ιδρυτή και Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρείας.

Μarketing Week: Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε λίγο πιο συγκεκριμένα για τις υπηρεσίες που προσφέρει η Ira Media; Υπάρχει εξειδίκευση σε κάποιες;

Γιάννης Παπαδάκος: Κοιτάξτε, δύναμή μας είναι η λεπτομερής και επιστημονική τοποθέτηση του προϊόντος στα μέσα, αλλά και η συνεχής παρακολούθηση και προσαρμογή. Στην Ira Media ο διαφημιζόμενος έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί άμεσα την πορεία της καμπάνιας του και να βλέπει απτά αποτελέσματα.

Η δουλειά μας όμως δεν σταματά στην επιστημονική σύνθεση του media plan. Εστιάζουμε στη δημιουργική χρήση των μέσων, με σκοπό την απόδοση υπεραξίας στην καμπάνια του πελάτη μας. Επιπλέον διανύοντας μια χρονιά καινοτομίας και εξωστρέφειας, επεκταθήκαμε και σε 4 αγορές της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων, προσφέροντας υπηρεσίες media στους πελάτες μας, σε συνεργασία με το Interpublic Group.

Μarketing Week: Tι είδους υπηρεσίες ζητούν σήμερα οι διαφημιζόμενοι;

Γιάννης Παπαδάκος: Στις μέρες μας οι διαφημιζόμενοι ζητούν υπηρεσίες υπεραξίας στην επικοινωνία. Ζητούν το πραγματικό value for money. Εμείς θεωρούμε αυτές τις απόψεις όχι απλά σημαντικές, αλλά την πρώτη ύλη της φιλοσοφίας μας. Έτσι, η Ira Media κατευθύνεται πλέον προς έναν όμιλο ολικής επικοινωνίας που έχει τη δυνατότητα να παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας στη λογική του value for money. Mέρος των παρεχόμενων υπηρεσιών μας αποτελούν ήδη και οι στοχευμένες ενέργειες δημοσιότητας, που ενισχύουν σημαντικά την παρουσία του διαφημιζόμενου στο επικοινωνιακό τοπίο.
<‘here’>


<‘Σελίδα 2: Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που απορρέι από την συμμετοχή του ομίλου Dionic στην Ira Media, οι σημαντικότεροι πελάτες και η φιλοσοφία της και οι στόχοι της εταιρείας’>
Μarketing Week: Στην Ira Media μετέχει σε ποσοστό 30% ένας μεγάλος επιχειρηματικός όμιλος, όπως είναι αυτός της Dionic. Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που απορρέει από αυτήν τη σχέση;

Γιάννης Παπαδάκος: Η Dionic είναι ένας όμιλος επιχειρήσεων με δραστηριότητα σε πολλούς τομείς της οικονομίας. Συγκεκριμένα, μέσα από πολλές εταιρείες δραστηριοποιείται σε 5 σημαντικούς τομείς όπως εμπόριο/διανομή, αντιπροσωπείες, λογισμικό, υπηρεσίες ανάπτυξης ακινήτων, ενέργεια. Η φιλοσοφία του ομίλου είναι η συνεχής ανάπτυξη σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον με όπλο τις συνέργειες και τις οικονομίες κλίμακας. Για την Ira Media, η συμμετοχή στον όμιλο Dionic δημιουργεί υπεραξία στους πελάτες της, που προκύπτει μέσα από τη λογική των συνεργειών.

3D Media: Η Ira Media δημιουργεί την εταιρεία 3D Media, μέλος του πολυεθνικού 3D Media Group, η οποία θα αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ειδικά συστήματα τρισδιάστατης προβολής

Μarketing Week: Μπορούμε να αναφερθούμε σε ορισμένους σημαντικούς πελάτες σας;

Γιάννης Παπαδάκος: Για την Ira Media δεν υπάρχουν λιγότερο ή περισσότερο σημαντικοί πελάτες. Σε όλους τους πελάτες μας προσφέρουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες επικοινωνίας με σκοπό τη μέγιστη αξιοποίηση της επένδυσής τους. Ενδεικτικά, αναφέρω κάποιους από αυτούς, την Austrian Airlines, τη Συνεταιριστική Ασφαλιστική, την Ε.Α. Sports, τα κλιματιστικά Sanyo και Midea, το IEK Δομή, την Aluminco κ.ά.

Μarketing Week: Κάθε εταιρεία πορεύεται στην αγορά με βάση μια συγκεκριμένη φιλοσοφία. Ποια είναι αυτή για την Ira Media;

Γιάννης Παπαδάκος: Επενδύουμε στην εξειδίκευση και στη λογική του value for money, παρέχοντας ολοκληρωμένη υποστήριξη στην επικοινωνία των πελατών, μέσα από το δυναμικό τρίπτυχο media, δημιουργικό, χρήση νέων μέσων.

Μarketing Week: Ποιους στόχους έχετε θέσει για την εταιρεία; Υπάρχει κάτι καινούργιο που θα δούμε τους προσεχείς μήνες, όπως είσοδο σε νέες αγορές, νέες υπηρεσίες;

Γιάννης Παπαδάκος: Η εταιρεία μας με οδηγό την καινοτομία και την εξωστρέφεια, βλέπει μπροστά. Στο πλαίσιο αυτό επεκτείνει τις δραστηριότητές της ιδρύοντας την εταιρεία 3D Media που αποτελεί μέλος του πολυεθνικού 3D Media Group, αντιπροσωπεύοντας αποκλειστικά στην Ελλάδα και στην Κύπρο ειδικά συστήματα τρισδιάστατης προβολής. Τα εν λόγω συστήματα μεταφέρουν την έννοια «επικοινωνία» σε άλλη διάσταση, αυξάνοντας το visibility και το traffic στα σημεία τοποθέτησης. Eίναι μια πρωτοπορία που ορίζει την έννοια καινοτομία στα νέα μέσα.
<‘here’>