Μελέτη της εταιρείας καταγράφει καίριες μεταβολές και σημαντικές ευκαιρίες.

Τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά αλλά και στη χρήση των Μέσων Ενημέρωσης αναδεικνύει μελέτη της Ira Media. Κάνοντας χρήση διαθέσιμων δεδομένων της αγοράς και στοιχείων της εταιρείας, η μελέτη αποτυπώνει σε τέσσερις φάσεις τις κρίσιμες μεταβολές, από το πρώτο κρούσμα έως το κλείσιμο των σχολείων, την απαγόρευση της κυκλοφορίας, μέχρι τη σταδιακή αποκλιμάκωση από το Μάιο και ση νέα κανονικότητα που θα ακολουθήσει.

Πολλά στοιχεία είναι προφανή και αναμενόμενα: το άγχος και ο φόβος ως κυρίαρχα συναισθήματα των πολιτών, η στροφή προς αναγκαία αγαθά (η άνοδος των σούπερ μάρκετ και του ηλεκτρονικού εμπορίου (αλλά και της μικρής λιανικής σε κάποιες κατηγορίες) καθώς και αύξηση σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.

Καίρια, η μελέτη αναδεικνύει και μία ενδιαφέρουσα ευκαιρία: με τη μέση καταναλωτική δαπάνη να καταγράφεται ανθεκτική και την τηλεθέαση να υπερβαίνει το +20% με 6,4 ώρες μέσο ημερήσιο χρόνο θέασης, τα brands (ειδικά σε κλάδους που δεν πλήττονται ή και ευνοούνται από τις έκτακτες συνθήκες) έχουν τη δυνατότητα να διαφημιστούν αποτελεσματικά με ιδιαίτερα ελκυστικό κόστος. Παράλληλα, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν κοινά (π.χ. άνδρες, νέοι) που είναι σχετικά «δυσεύρετα» στην TV αλλά και να εκμεταλλευθούν πιο συστηματικά ζώνες εκτός του prime time. Η μελέτη είναι διαθέσιμη εδώ.