Τη νέα καμπάνια «Savour the Truth» δημιούργησε η Interweave για λογαριασμό του Skinos Mastiha Spirit και της εταιρείας Concepts. Με το ελληνικό καλοκαίρι να αποτελεί τον καμβά, η καμπάνια έκανε πρεμιέρα και τηλεοπτικά με το σποτ «Island of Truth», γιορτάζοντας την αυθεντικότητα καθενός από εμάς και την ελευθερία που πηγάζει από αυτήν, καλώντας το κοινό να γευτεί τη δική του αλήθεια – σε κάθε τόπο, κάθε στιγμή. Η καμπάνια έτρεξε και στα digital και social κανάλια όπως Facebook, Instagram και YouTube. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki Production.
10/09/21
CATEGORIES: Creativity
Interweave | Skinos Mastiha Spirit | Τηλεόραση
Από Ευγενία Κουτήφαρη
Topics:
Campaigns
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ