Άλλη µια χρονιά µοναδικών καµπανιών ήρθε να επιβραβεύσει ο θεσµός των Influencer Marketing Awards, οι οποίες ξεχώρισαν για την καινοτοµία και τη δηµιουργικότητά τους. Agencies, brands και εταιρείες συµφώνησαν πως το ταλέντο των creators, η αγάπη για το αντικείµενο και το ποιοτικό content αποτελούν τη «συνταγή» που πάντα θα κερδίζει.

Έναν από τους πλέον επίκαιρους τομείς του mar-keting ήρθαν για να επιβραβεύσουν, για μια ακόμη χρονιά, τα Influencer Marketing Awards 2022.

Πρόκειται για την 3η συνεχή διοργάνωση του θεσμού από το Marketing Week και την Boussias, ενός θεσμού ο οποίος ήρθε για να μείνει, αναδεικνύοντας δημιουργικά projects, καινοτομίες και εκείνες τις καμπάνιες, οι οποίες κατάφεραν να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα στον κλάδο.

Τα φετινά Influencer Marketing Awards 2022 περιείχαν προσθήκες στις κατηγορίες τους, οι οποίες είχαν στόχο να αντικατοπτρίσουν τις εξελίξεις. Και αυτό, διότι η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε σε μια χρονική στιγμή όπου το influencer marketing σημειώνει άνοδο, δίνοντας την ευκαιρία στις καλύτερες ενέργειες της χρονιάς να ξεχωρίσουν.

Μυρτώ Κάζη, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής

«Επιδραστικές καμπάνιες που άφησαν το αποτύπωμα τους»
Πρόεδρος της 28μελούς Κριτικής Επιτροπής, την οποία απάρτιζαν καταξιωμένα στελέχη των σημαντικότερων agencies επικοινωνίας της ελληνικής αγοράς, ήταν η δημοσιογράφος, influencer και CEO των Yes I Do και Boom, Μυρτώ Κάζη. «Είμαι πραγματικά χαρούμενη που φέτος ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Influencer Marketing Awards γνώρισα εκ των έσω τις επιδραστικές καμπάνιες που άφησαν το δικό τους αποτύπωμα. Καμπάνιες που μας έκαναν να χαμογελάσουμε, να συγκινηθούμε, να πράξουμε, να αλλάξουμε. Η φετινή χρονιά ήταν γεμάτη από τέτοιες καμπάνιες. Σε κάποιες έλαβα μέρος και κάποιες άλλες τις “ζήλεψα”, γιατί ήταν πραγματικά υπέροχες. Η ψηφοφορία ήταν μια απαιτητική διαδικασία, καθώς, σε αυτό το επίπεδο, είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς εκείνες τις μικρές, αλλά τελικά ουσιαστικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά», δήλωσε η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής.

Οι μεγάλοι νικητές της διοργάνωσης
Στο πλαίσιο των Influencer Marketing Awards 2022, οι μεγάλοι νικητές, οι οποίοι απέσπασαν τα of the Year βραβεία της διοργάνωσης είναι οι ακόλουθοι:

  • Digital Minds ως Influencer Agency of the Year.
  • Adidas ως Influencer Brand of the Year.
  • Unboxholics ως Influencer of the Year.
  • Οι 240 Influencers της καμπάνιας λανσαρίσματος About You από την Outstand Communications ως Influencers Dream Team of the Year.

Οι Platinum διακρίσεις της βραδιάς
Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο, την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα, τιμήθηκαν οι παρακάτω εταιρείες:

  • Οι Mazda Autoone και White ad & Purple Events, στις ενότητες «Best Influencer Marketing per Industry» και «Best Influencers».
  • Η Outstand Communications, στην ενότητα «Best Influencer Marketing Strategy».
  • H Ikea στις ενότητες «Growth & Creativity in Influencer Marketing» και «Best Use of Platforms for Influencer Marketing».

Στο ταλέντο των δημιουργών περιεχομένου, στην αφοσίωση και την προσπάθεια που απαιτεί κάθε διάκριση, καθώς και στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των creators αναφέρθηκαν
οι νικητές των φετινών of the Year βραβείων. Εξέφρασαν δε την ευχή να έρθουν καλύτερες ημέρες για όλους – επαγγελματίες του influencer marketing και κοινό.

Κώστας Χαμαλίδης, CEO, Digital Minds

Influencer agency of the year – Digital Minds
«Συνδυάζουμε το ταλέντο των creators με το digital περιεχόμενο»
«Είναι ιδιαίτερη τιμή μας να διακρινόμαστε ως Influencer Agency of the Year για 3η συνεχόμενη χρονιά. Η φετινή διοργάνωση συγκέντρωσε παραπάνω από 350 συμμετοχές, γεγονός που αντανακλά την ικανότητα της ομάδας μας να συνδυάζει με επιτυχία το ταλέντο των creators και τη δημιουργία digital περιεχομένου για πρωτοπόρα brands. Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στους πελάτες μας που μας εμπιστεύτηκαν, στους ταλαντούχους creators μας που σταθερά εξελίσσονται και πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα της Digital Minds που σε δύσκολες συνθήκες πρωτοπορεί».

Άννα Κεχαΐδου, Head of PR, Digital Publishing & Influencer Marketing, Adidas South East Europe

Influencer brand of the year – Adidas
«Και αυτήν τη χρονιά θα εμπνεύσουμε και το πιο απαιτητικό κοινό μας»
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε δείξει μέσα από τις καμπάνιες μας και τις ενέργειές μας, πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν οι συνεργασίες με ανθρώπους που αγαπούν αυτό που κάνουν, ξεχωρίζουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, δεν βάζουν όρια, ξεπερνούν τον εαυτό τους, σπάνε ρεκόρ, σέβονται και αγαπούν τόσο το σώμα τους, όσο και την πόλη που ζουν, τολμούν και αποτελούν παράδειγμα για τη νέα γενιά. Ανθρώπους που ταυτίζονται με τη νοοτροπία της Adidas, πως τίποτα δεν είναι αδύνατο. Με όλους αυτούς τους ανθρώπους που είχαμε τη χαρά να συνεργαστούμε και πλέον ανήκουν στην οικογένεια της Adidas, γιορτάζουμε σήμερα και υποσχόμαστε ότι, μαζί τους και αυτήν τη χρονιά, θα εμπνεύσουμε ακόμα και το πιο απαιτητικό κοινό μας, με τις αξίες που πρεσβεύει η εταιρεία».

Η ομάδα των Unboxholics

Influencer of the year – Unboxholics
«Να έρθουν μόνο καλύτερες ημέρες για τον κλάδο και τη ζωή μας»
«Κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες που επηρεάζουν όλους μας καθημερινά, για ακόμη μια χρονιά, έχουμε τη τιμή να κατακτήσουμε μια αναγνώριση που για εμάς σημαίνει πολλά. Χαιρόμαστε που οι κόποι μας αναγνωρίζονται και εκτιμώνται, κυρίως από τον κόσμο που μας παρακολουθεί, αλλά και από συνεργάτες. Ευχαριστούμε, λοιπόν, τους πάντες για αυτήν την επιτυχία και ευχόμαστε να έρθουν μόνο καλύτερες ημέρες για τον κλάδο και τις ζωές μας γενικότερα».

Μαρία Παπαθανασίου-Αρώνες, Founder & Managing Director, Outstand Communications

Influencers dream team of the year – Outstand Communications
«Κάθε επιτυχία κρύβει σκληρή δουλειά και αγάπη για το επάγγελμα»
«Η ομάδα μου και εγώ είμαστε όχι απλά πολύ χαρούμενες, αλλά και πολύ περήφανες για τις σημαντικές διακρίσεις που λάβαμε στα φετινά Influencer Marketing Awards, καθώς αποτελούν την πιο περίτρανη απόδειξη ότι πίσω από κάθε επιτυχία κρύβεται σκληρή δουλειά, αφοσίωση και αγάπη για το επάγγελμα. Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτέλεσε για εμάς ένα πολύ exciting challenge που με χαρά αναλάβαμε, προκειμένου να συμβάλλουμε στο να γίνει η About You, talk-of-the-town εν μία νυκτί, κάτι που πετύχαμε χάρη στο εξειδικευμένο influencers marketing know-how και τις πλούσιες γνώσεις που έχουμε αποκομίσει, τόσα χρόνια, από το πλούσιο και πολύ ενδιαφέρον client base μας που συνεχώς διευρύνεται, ξεχωρίζοντας την Outstand Communications στην αγορά».

Νέους δρόμους στην επικοινωνία με ολιστικό τρόπο, καινοτόμες καμπάνιες και projects επιθυμούν να «ανοίξουν» για τους πελάτες τους και το κοινό, οι εταιρείες και τα agencies που ξεχώρισαν σε σημαντικές ενότητες της διοργάνωσης με Platinum βραβείο.


Platinum Award – Mazda & White Ad & purple events

Μαρία Κατσαρέα, Marketing Communications Manager, Mazda

«Αποτελέσματα που ξεπέρασαν τις προσδοκίες»
«Νιώθουμε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για τη συνεργασία μας με τον Σωτήρη Κοντιζά, καθώς, μέσα σε 8 μήνες, έφερε αποτελέσματα που ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας. Όλη η επικοινωνία χτίστηκε πάνω στην αυθεντική σύνδεση του Σωτήρη με τη Mazda. Από παιδί θυμάται τον πατέρα του να οδηγεί Mazda και ως φοιτητής ονειρεύεται το ΜΧ-5. Αυτήν τη γνήσια σχέση θέλαμε να αναδείξουμε έτσι όπως είναι, ανόθευτη. Περάσαμε πολλές ώρες συζητώντας μαζί του το τι σημαίνει η Mazda για αυτόν, τι αναμνήσεις έχει με τη μάρκα και πώς αισθάνεται, όταν την οδηγεί. Εμπνευστήκαμε από τη ζωή του και δημιουργήσαμε όμορφες ιστορίες. Ο κόσμος αναγνώρισε την αυθεντικότητα της σχέσης και, από την πρώτη στιγμή, βρήκε στο πρόσωπο του Σωτήρη τον ιδανικό εκφραστή της Mazda».

Δανιήλ Φωκάς, CEO & Founder White advertising & Purple events, W&P Communication Group

«Προσφέρουμε ολιστική εμπειρία επικοινωνίας»
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι και χαρούμενοι για αυτές τις πολύ σημαντικές διακρίσεις που κερδίσαμε με τη Mazda. Πρόκειται για ένα project που το πιστεύαμε από την πρώτη στιγμή και, μέσα από την πολύ καλή συνεργασία και τη σκληρή δουλειά, καταφέραμε να έχουμε ένα κορυφαίο αποτέλεσμα, που απέσπασε τόσες πολλές και σημαντικές διακρίσεις. Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε την αυθεντική σχέση που έχει ο Σωτήρης Κοντιζάς με την ιαπωνική μάρκα και να το κάνουμε με έναν δημιουργικό τρόπο, αφήνοντας την εικόνα να μιλήσει από μόνη της. Στη White & Purple, το πάθος μας είναι να προσφέρουμε ολιστική εμπειρία επικοινωνίας στους πελάτες μας με ουσιαστικά αποτελέσματα. Αυτό το καταφέραμε με τη Mazda και χαιρόμαστε που δημιουργούμε νέους δρόμους στην επικοινωνία μαζί».


Platinum Award – IKEA
«Το 2022, για εμάς, μια χρονιά με έντονο live commerce»
«Είναι μεγάλη μας χαρά που, σε μια ακόμα διοργάνωση, τα Ikea live shopping events βραβεύονται με 2 Platinum, 2 Gold και 2 Bronze βραβεία. Είναι ένας πρωτοποριακός τρόπος που συνδυάζει σε live χρόνο την έμπνευση για το σπίτι, τη δυνατότητα άμεσης αγοράς των προϊόντων που εμφανίζονται, αλλά και την αλληλεπίδραση με τους viewers, μέσω του live chat. Το expertise των δικών μας ανθρώπων, σε συνδυασμό με την παρουσίαση των influencers, λειτούργησε αποτελεσματικά. Καταφέραμε να προσελκύσουμε τόσο το υπάρχον κοινό μας, αλλά και νέο, με στόχο να εμπνεύσουμε με ιδέες και λύσεις για διάφορους χώρους του σπιτιού, προσαρμοσμένες στις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών. Το 2022 είναι για εμάς μια χρονιά με έντονο live commerce, καθώς έχει ήδη αγαπηθεί από το κοινό και το αποζητά».

Platinum – Ikea