Χρήσιμο το influencer marketing, αλλά είναι ακόμα πιο χρήσιμο όταν χαρακτηρίζεται από αποτελεσματικότητα, δημιουργικότητα και καινοτομία. Για άλλη μια χρονιά, τα φώτα στράφηκαν στα agencies, τα brands, τα projects και τους influencers που ξεχώρισαν, σε ένα απαιτητικό και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον.

Ακόμα μια διοργάνωση των Influencer Marketing Awards ολοκληρώθηκε με επιτυχία, με μεγάλους νικητές τους Digital Minds, Γερμανό και Unboxholics. Τα βραβεία πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη συνεχή χρονιά, από το Marketing Week, με στόχο να επιβραβεύσουν τον πιο hot τομέα του marketingσήμερα. Ολοκληρώνοντας την αναζήτηση των καλύτερων ενεργειών Influencer Marketing, οι νικητές ανακοινώθηκαν στην ιστοσελίδα των βραβείων την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου.

Με νέες προσθήκες στις κατηγορίες που αντικατόπτριζαν τις τελευταίες εξελίξεις, τα βραβεία πραγματοποιήθηκαν σε μια χρονική στιγμή που το Ιnfluencer Marketing σημειώνει άνοδο, δίνοντας την ευκαιρία στις καλύτερες ενέργειες της χρονιάς να ξεχωρίσουν. Μεγάλοι νικητές αναδείχθηκαν οι:

  • Influencer Agency of the Year: Digital Minds
  • Influencer Brand of the Year: Γερμανός
  • Influencer of the Year: Unboxholics

Αντίστοιχα, με Platinum, την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα, τιμήθηκαν οι:

  • Digital Minds στις Ενότητες «Best Influencer Marketing per Industry», «Best Influencer Marketing Strategy» και «Best Influencers»
  • Coca-Cola Hellas στην Ενότητα «Growth & Innovation in Influencer Marketing».

Αξίζει να σημειωθεί ότι κριτήρια αξιολόγησης για την ανάδειξη των νικητών αποτέλεσαν η αποτελεσματικότητα / ROI (Πόσο αποτελεσματική ήταν η ενέργεια και ποια ήταν τα οφέλη που προέκυψαν; Ποια ήταν η επίδοσή της σε σχέση με τους μετρήσιμους στόχους που είχαν τεθεί αρχικά και πώς συγκρίνεται με τα σχετικά benchmarks της αγοράς;), η δημιουργικότητα και η καινοτομία.

ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής ήταν η Λυδία Παπαϊωάννου, ιδρύτρια και CEO του content agencyAthens Coconut, η οποία ανέλαβε το έργο της αξιολόγησης μαζί με ακόμη 24 στελέχη των σημαντικότερων agencies επικοινωνίας της ελληνικής αγοράς.

Συγκεκριμένα, την κριτική επιτροπή αποτέλεσαν οι: Νίκος Αθηναίος, Digital Lead, Publicis Groupe, Παναγιώτης Αλεφραγκής, Head of Digital & 360, The Newtons Laboratory, Αθηνά Γεωργιάδου, CreativeContent Director, Valuecom, Μυρτώ Γκόνου, Head of Brand Communication dpt, Aia Relate, Kωνσταντίνος Δανιάς, Business Unit Director, Mindshare Athens, Μπία Ενωτιάδη, Client Service Director, Ikon Porter Novelli, Νίκος Ζέρβας, Group Account Director, Admine, Βικτωρία Ηγουμενάκη, ChiefCommunications & Clients Officer, JNLeoussis+ Advertising, Κωνσταντίνος Καμπάκης, Managing Director, ForestView, Αλεξάνδρα Καρδάμη, CEO, One Whole, Φαίη Καρρά, PR Director, Socialab, Χριστίνα Κουτρομάνου, Strategy + Communications Director, Hill + Knowlton Athens, Νίκος Κοψιδάς, BusinessUnit Director, V+O, Ιωάννα Λεούση, Business Unit Director, Solid Havas, Γιώργος Λευιτικός, DeputyGeneral Manager, MullenLowe Athens, Πέτρος Λυτρίβης, General Manager of Digital Operations, BGMOMD, Ηλίας Παντελόπουλος, Managing Director, MRM/ McCann, Μάγδα Πανουργιά, Γενική Διευθύντρια, Communication Effect, Αγγέλα Ρέντζου, Digital Account Director, Zenith, Κλεάνθης StevenΡουμελιώτης, Creative Director, Sleed, Βενετία Τσουκαλά, Senior Account Manager, Adjust, Χρύσα Φακή, Business Strategist, Generation Y, Βάσω Φραγγούδη, Head of Digital, Starlink Publicis Groupe, Κώστας Χαμαλίδης, Founder & CEO, Digital Minds, και Ράνια Χαρτοφύλακα, Γενική Διευθύντρια, Stardust.

«Το influencer marketing είναι ένα ισχυρό, αλλά παρεξηγημένο, εργαλείο προώθησης»
«Το influencer marketing είναι ένα πολύ ισχυρό, αν και κάποιες φορές λίγο παρεξηγημένο, εργαλείο προώθησης. Λέω παρεξηγημένο γιατί όπως συμβαίνει με όλα τα εργαλεία, κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει με όχι σωστό τρόπο, κάποιος άλλος όμως μπορεί να το αξιοποιήσει και να δημιουργήσει πραγματικά εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Τα Influencer Marketing Awards έχουν ως στόχο την ανάδειξη εκείνων που κατάφεραν το δεύτερο – μάλιστα φέτος είχαν να αντιμετωπίσουν πρωτόγνωρες προκλήσεις και συγκυρίες. Χαίρομαι πολύ που ήμουν μέρος αυτής της τόσο ενδιαφέρουσας διαδικασίας, η οποία με ενέπνευσε σε δημιουργικό επίπεδο. Εκ μέρους της επιτροπής, θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές και να ευχηθώ καλή δύναμη και έμπνευση για το μέλλον».
Λυδία Παπαϊωάννου, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής

Οι πελάτες πρέπει να εμπιστεύονται τους συνεργάτες τους και να τους παρέχουν ελευθερία και «χώρο» για δημιουργικότητα, επισημαίνουν μεταξύ άλλων, οι μεγαλύτεροι νικητές της διοργάνωσης.

Influencer Agency of the Year

«Τα βραβεία αυτά αποτελούν ομαδική προσπάθεια»
«Η βράβευση μας ως Influencer Agency of the Year για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους και υπερήφανους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πελάτες μας διότι μας εμπιστεύονται και μας δίνουν την απαραίτητη ελευθερία για να αναπτύξουμε τη δημιουργική μας αποτελεσματικότητα. Τους ταλαντούχους creators της Digital Minds για την ευρηματικότητα και τον επαγγελματισμό τους.

Τα βραβεία αποτελούν ομαδική προσπάθεια γι’ αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω και να αφιερώσω και τα 31 βραβεία της φετινής διοργάνωσης στην ομάδα της DigitalMinds, όπου σε πρωτόγνωρες συνθήκες αποδείξαμε ότι όλοι μαζί μπορούμε να ξεπεράσουμε όλες τις δυσκολίες. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και στους διοργανωτές, ευελπιστώ του χρόνου να έχουμε την ευκαιρία να επιβραβεύσουμε τους νικητές όλοι μαζί από κοντά».
Κώστας Χαμαλίδης, Founder & CEO, Digital Minds

Influencer Brand of the Year

«Το επιστέγασμα μιας δουλειάς που γίνεται με πάθος»
«Η βράβευση της Γερμανός ως Influencer Brand of the Year, για 2η συνεχόμενη χρονιά, αποτελεί για όλους εμάς τους ανθρώπους του brand μία ηθική επιβράβευση. Είναι το επιστέγασμα μιας δουλειάς που γίνεται με πάθος, στο δυναμικό περιβάλλον του YouTube, και υπηρετεί με συνέπεια τη στρατηγική της μάρκας.

Στο ταξίδι αυτό έχουμε δυνατούς συμμάχους στο πλάι μας, συνεργάτες και creators, την Digital Minds, τους Unboxholics, την Zoe Pre και τον 2J και οφείλουμε να τους πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εξαιρετική, επαγγελματική συνεργασία με τη Γερμανός. Το 2021 θα συνεχίσουμε να δίνουμε δυναμικά το “παρών” στο content marketing, με ανανεωμένο και πλούσιο content, ώστε να ανεβάσουμε το ενδιαφέρον του κοινού μας, σε ακόμα πιο υψηλά επίπεδα».
Ηλίας Μαβίδης, Υποδιευθυντής Retail Marketing Σταθερής και Κινητής, Όμιλος ΟΤΕ

Influencer of the Year

«Ευχαριστούμε τις εταιρείες που μας εμπιστεύονται»
«Μετά από μία διαφορετική χρονιά και κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες είναι τιμή μας που αναγνωρίστηκε η δουλειά των Unboxholics για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ευχαριστούμε τις εταιρείες που μας εμπιστεύονται και πάνω από όλα ευχαριστούμε την κοινότητα των Unboxholicsπου αγκαλιάζει κάθε μας κίνηση και ενέργεια».
Unboxholics

Platinum Award

«Ουσιαστικό μέρος επιτυχίας της marketing στρατηγικής μας»
«Το Influencer Marketing αποτελεί για όλους εμάς στην Coca-Cola Hellas, ουσιαστικό μέρος επιτυχίας της marketing στρατηγικής μας. Αναδεικνύουμε κάθε καμπάνια επικοινωνίας μέσω συνεργασιών με προσεχτικά επιλεγμένους influencers, οι οποίοι δημιουργούν μοναδικό περιεχόμενο που απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό. Συγκεκριμένα το 2019, στο πλαίσιο του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου και της καμπάνιας μας “Για Έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα”, ένα μοναδικό mix influencers ανέδειξε τη σημασία της ανακύκλωσης με στόχο όλοι μαζί να μειώσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα αυτής της ιστορικής δρομικής εκδήλωσης.

Αντίστοιχα, στην καμπάνια του 2020 “Μενού με ό,τι έχεις” ενώσαμε τις δυνάμεις μας με τον Άκη Πετρετζίκη, τον νούμερο 1 food influencer στην Ελλάδα, ενισχύοντας τη δυναμική της ενέργειάς μας. Είμαστε περήφανοι που, για ακόμη μια χρονιά, καταφέρνουμε να συν-δημιουργούμε με influencers εντυπωσιακές καμπάνιες με τόσο μεγάλη απήχηση στο κοινό».
Ντέμπορα Ζωγοπούλου, Digital Manager, Coca-Cola Hellas