Στρατηγική δέσμευση της Imperial Tobacco Hellas είναι να προσφέρει πάντα στους ενήλικους καπνιστές «Κάτι Καλύτερο». Το myblu, που η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα στην Ελλάδα, ήρθε για να προσφέρει μία νέα και καινοτόμα εναλλακτική του καπνίσματος στην κατηγορία των Προϊόντων Νέας Γενιάς, που βασίζεται σε τεχνολογία αιχμής και είναι αποτέλεσμα μίας παγκόσμιας επένδυσης του Ομίλου που πλησιάζει το 1δις. ευρώ.

Η Imperial Tobacco Hellas ανήκει στον διεθνή Όμιλο της Imperial Brands, που είναι μια από τις τέσσερις κορυφαίες καπνοβιομηχανίες στον κόσμο και που τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει μια μεγάλη επένδυση σε προϊόντα νέας γενιάς, τα οποία είναι εναλλακτικά του καπνίσματος. Απασχολεί 30 χιλιάδες εργαζομένους και έχει παρουσία σε 160 χώρες.

Η ελληνική θυγατρική αποτελεί σήμερα το Διοικητικό Κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, έχοντας στην ευθύνη της 9 χώρες της ευρύτερης περιοχής, με πιο σημαντικές τις αγορές της Ιταλίας, της Ελλάδας, της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας. H Imperial Tobacco στην Ελλάδα έχει παρουσία σε περισσότερα από 22.000 σημεία λιανικής πώλησης και διατηρεί δίκτυο 90 χονδρεμπόρων συνεργατών.

Ο μικτός τζίρος της ανήλθε στα 360 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2018, ενώ τα καθαρά κέρδη της έφτασαν τα 5,5 εκατ. ευρώ. Σημαντική είναι επίσης, η φορολογική συνεισφορά της στο Ελληνικό Δημόσιο, που το 2018 άγγιξε τα 300 εκατ. ευρώ. Ο CEO της Imperial Tobacco Νοτιανατολικής Ευρώπης, Αλέξανδρος Καμάρας, μιλάει για το λανσάρισμα του νέου προϊόντος της εταιρείας και για επίκαιρα θέματα της αγοράς.

    MW: Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από το νέο ηλεκτρονικό τσιγάρο myblu που λανσάρατε πρόσφατα στην αγορά;

Αλέξανδρος Καμάρας: Οι καπνιστές ζητούν περισσότερες και καλύτερες επιλογές. Ζητούν ευκολία, διάρκεια, ποικιλία, γευστική ικανοποίηση και πάνω απ’ όλα ασφάλεια και ποιότητα. Εμείς φέρνουμε το νέο καινοτόμο προϊόν μας στην Ελλάδα, για να τους προσφέρουμε μια διαφορετική και ασφαλή εμπειρία, εναλλακτική του καπνίσματος.

Το myblu είναι αποτέλεσμα της μεγάλης παγκόσμιας επένδυσής μας σε Προϊόντα Νέας Γενιάς. Μετά από πολλά χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, παρουσιάζουμε στους Έλληνες καπνιστές κάτι που πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο. Με το λανσάρισμα του myblu, στηρίζουμε δυναμικά το εμπόριο ενισχύοντας την επένδυσή μας στην μικρή λιανική (Περίπτερα, Ψιλικά, Mini Markets), ενώ δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας στη χώρα μας.

    Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του;

Κύρια χαρακτηριστικά του myblu είναι η εμπειρία απόλαυσης που προσφέρει και η ευκολία στη χρήση του. Με μία απλή κίνηση (click & go) αλλάζουν οι προ-γεμισμένες κάψουλες χωρίς κουμπιά ή ρυθμίσεις στην συσκευή, ενώ η μπαταρία του επιτρέπει μία πλήρη ημέρα χρήσης.

Το myblu ξεχωρίζει γιατί:
– Είναι απλό, με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας
– Έχει κομψή εμφάνιση και 5 διαφορετικά χρώματα συσκευών
– Έχει ευχάριστη μυρωδιά
– Προσφέρεται σε 5 γεύσεις και 2 επίπεδα νικοτίνης

    Τι διαφορετικό φέρνει στην αγορά;

Το myblu είναι μια εναλλακτική επιλογή για όσους ενήλικες καπνιστές επιθυμούν να κάνουν την μετάβαση σε ένα υψηλής ποιότητας ηλεκτρονικό τσιγάρο που στηρίζεται σε επιστήμη και τεχνολογία αιχμής. Για την παραγωγή του εφαρμόζουμε αυστηρά ποιοτικά πρότυπα, ενώ υποβάλλεται σε πολυάριθμους ελέγχους σύμφωνα με τις απαιτητικές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Κάθε συστατικό και υλικό που χρησιμοποιείται υπόκειται σε προσεκτικό τοξικολογικό έλεγχο και αξιολόγηση για την καταλληλότητά του, ενώ οι κάψουλες του myblu είναι προ-γεμισμένες, διασφαλίζοντας ότι το ηλεκτρονικό τσιγάρο ανταποκρίνεται στις υψηλές προδιαγραφές που έχουμε θέσει. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι μεγάλος αριθμός εμπειρογνωμόνων διεθνώς σε ζητήματα δημόσιας υγείας έχει καταλήξει ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα είναι σημαντικά λιγότερο βλαβερά από τα συμβατικά τσιγάρα.

    Πως σχολιάζετε τους πρόσθετους περιορισμούς που βάζει το Υπουργείο Υγείας στο κάπνισμα σε δημόσιους χώρους;

Από το 2008 υπήρχε στην Ελλάδα ένας πολύ αυστηρός νόμος που απαγόρευε το κάπνισμα καθολικά σε όλους τους κλειστούς δημόσιους χώρους, με εξαίρεση, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, τα μεγάλα καταστήματα με ζωντανή μουσική. Δεν χρειάζονταν και άλλοι περιορισμοί. Προτεραιότητα θα έπρεπε να είναι η εφαρμογή αυτού του νόμου, που απέτυχε γιατί δεν υπήρξαν ούτε οι μηχανισμοί ούτε η βούληση για την εφαρμογή του. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φτάσουμε στο άλλο άκρο. Δεν πρέπει δηλαδή να στιγματιστεί το 35% των ενήλικων Ελλήνων που χρησιμοποιεί συμβατικά ή ηλεκτρονικά τσιγάρα.

    Οδεύουμε προς ένα μέλλον χωρίς τσιγάρα;

Υπάρχει στροφή των καπνιστών σε όλο τον κόσμο προς τα προϊόντα νέας γενιάς και η διείσδυσή τους προβλέπεται ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται. Ακόμα όμως αποτελούν ένα πολύ μικρό ποσοστό των πωλήσεων σε σχέση με τα συμβατικά τσιγάρα. Όταν αναφερόμαστε σαν καπνοβιομηχανία σε ένα μέλλον χωρίς τσιγάρα, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για να μην κατηγορηθούμε για υποκρισία.

Αν προτρέπουμε εμφατικά τους καπνιστές να κόψουν το κάπνισμα, ενώ το 95% των πωλήσεων μας προέρχεται ακόμα από τα τσιγάρα, τα οποία μάλιστα εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε εμπορικά, τότε ίσως να δημιουργείται καχυποψία. Εμείς θα συνεχίσουμε να παράγουμε και να πουλάμε καπνικά προϊόντα, πάντα σεβόμενοι τους νόμους και στηρίζοντας την εφαρμογή τους, χωρίς να τρέφουμε αυταπάτες ότι μπορούμε να επιβάλλουμε στους καπνιστές τι θα κάνουν.

Τους προσφέρουμε όμως με το myblu μία νέα επιλογή, τους προτείνουμε κάτι που είναι διαφορετικό, κάτι που πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο από το κάπνισμα και ελπίζουμε ότι, χάρη στην ευρεία ενημέρωση που βρίσκεται σε εξέλιξη, οι ενήλικες καπνιστές θα εκτιμήσουν τα πλεονεκτήματά του.

FOCUS POINTS
– Οι καπνιστές ζητούν περισσότερες και καλύτερες επιλογές. Ζητούν ευκολία, διάρκεια, ποικιλία, γευστική ικανοποίηση και πάνω απ’ όλα ασφάλεια και ποιότητα.

– Το myblu είναι μια εναλλακτική επιλογή για όσους ενήλικες καπνιστές επιθυμούν να κάνουν την μετάβαση σε ένα υψηλής ποιότητας ηλεκτρονικό τσιγάρο που στηρίζεται σε επιστήμη και τεχνολογία αιχμής.

– Μεγάλος αριθμός εμπειρογνωμόνων διεθνώς σε ζητήματα δημόσιας υγείας έχει καταλήξει ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα είναι σημαντικά λιγότερο βλαβερά από τα συμβατικά τσιγάρα.

– Υπάρχει στροφή των καπνιστών σε όλο τον κόσμο προς τα προϊόντα νέας γενιάς και η διείσδυσή τους προβλέπεται ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται. Ακόμα όμως αποτελούν ένα πολύ μικρό ποσοστό των πωλήσεων σε σχέση με τα συμβατικά τσιγάρα.