To PayPal προχώρησε σε προσφορά 45 δισ. δολαρίων για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και το shopping site του Pinterest. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες συμφωνίες στον χώρο της, αν τελικά επιτευχθεί, που θα συνδυάσει τα social media με τις οικονομικές υπηρεσίες και το εμπόριο.

Η συγκεκριμένη πρόταση είναι σημαντική για δύο λόγους. Πρώτον, είναι ένα big deal. Αντίστοιχη πρόταση στον χώρο του consumer tech ήταν εκείνη της Salesforce για την απόκτηση της Slack για 27,7 δισ. δολάρια το 2020. Το δεύτερο, και πιο σημαντικό, είναι αυτό που υποδηλώνει η πιθανή εξαγορά, που αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Bloomberg, για τις δυνατότητες που αναζητά το PayPal.

Μετά τις εξαγορές της υπηρεσίας εύρεσης συμφωνιών Honey το 2019 και της ιαπωνικής buy-now-pay-later πλατφόρμας Paidy last month, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει ένα οπλοστάσιο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Αλλά το Pinterest είναι ένα deal διαφορετικού μεγέθους με μια βάση 459 εκατ. ενεργών χρηστών μηνιαίως. Οι εταιρείες τεχνολογίας της Δύσης έχουν δείξει την προτίμησή τους για τα suites of services που προσφέρονται απόsuper apps όπως το Tencent WeChat στην China.

(Πηγή: WARC)