Ανοιχτή επιστολή του Ινστιτούτου προς το καταναλωτικό κοινό

Το ΙΕΛΚΑ εξέδωσε ανοιχτή επιστολή προς το καταναλωτικό κοινό, αναφορικά με την ασφάλεια των αγορών στα σουπερμάρκετ. Η επιστολή, την οποία υπογράφουν οι Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος, και Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής ΙΕΛΚΑ, αναφέρει μεταξύ άλλων: «Αναγνωρίζουμε ως Ινστιτούτο ότι μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού είναι ανήσυχο σε σχέση με την εξάπλωση του ιού Covid-19. Τα δημοσιεύματα που υποστηρίζουν ότι τα καταστήματα σουπερμάρκετ αποτελούν εστίες υπερμέταδοσης του κορωνοϊού Covid-19 είναι ανυπόστατα. Θα θέλαμε να γνωρίζουν όλοι, ότι οι αλυσίδες σουπερμάρκετ κάνουν τα πάντα, προκειμένου τα ελληνικά νοικοκυριά να έχουν πρόσβαση σε ασφαλή καταστήματα, σε ασφαλή προϊόντα, πάντα με επάρκεια προϊόντων.

Τους τελευταίους μήνες, οι αλυσίδες σουπερμάρκετ έχουν επωμιστεί κόστος για τη διαχείριση της πανδημίας και τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας, το οποίο ξεπερνάει τα 100 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες, όλες οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στις εξ αποστάσεως αγορές και στα ηλεκτρονικά καταστήματα με κόστος, το οποίο εκτιμάται στα οκτώ εκατ. ευρώ. Εν όψει της αγοράς των εορτών είναι σημαντικό όλοι να γνωρίζουν ότι οι αλυσίδες σουπερμάρκετ λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη δημόσια υγεία και την επάρκεια στη διάθεση των προϊόντων».