Η WPP προχώρησε στην εξαγορά της Αmp, μίας από τις κορυφαίες εταιρείες ηχητικού branding παγκοσμίως. Η τεχνογνωσία της Amp θα ενισχύσει την προσφορά της WPP στο βιωματικό branding και την ικανότητά της να δημιουργεί υψηλής ποιότητας, διαφοροποιημένες ηχητικές εμπειρίες για τους πελάτες.

Η Amp πρόκειται να ενταχθεί στη συμβουλευτική εταιρεία brand and design της WPP, Landor & Fitch, προσθέτοντας την τεχνογνωσία της στην παροχή καθηλωτικών brand identities που «μεταμορφώνουν» τις εμπειρίες των πελατών και των εργαζομένων. Σημειώνεται πως η Αmp ιδρύθηκε το 2009 από τον Michele Arnese.

Η παγκόσμια ομάδα της αποτελείται από 60+ άτομα κι έχει δημιουργήσει βραβευμένες ηχητικές ταυτότητες για παγκόσμια brands, όπως Mastercard, Mercedes-Benz, Kraft Heinz, Deloitte, Shell και General Motors.

Ο Mark Read, Διευθύνων Σύμβουλος της WPP, δήλωσε: «Με την άνοδο του streaming, του podcasting και των short-form media, ο ήχος έχει γίνει κρίσιμο συστατικό του marketing mix. Η εξαγορά της Αmp ενισχύει την προσφορά μας προς τους πελάτες μας, βοηθώντας τους να δημιουργήσουν καθηλωτικές εμπειρίες που εμπλέκουν τους καταναλωτές σε βαθύτερο επίπεδο και αυξάνουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα».