Δεσμεύτηκε να ενισχύσει την ευαισθητοποίηση σε θέματα διαφορετικότητας.

Συγγνώμη ζήτησε η Volkswagen, μετά τις σφοδρές επικρίσεις για ρατσισμό που δέχθηκε διαφήμιση που ανήρτησε στο Instagram. H εταιρεία υποστήριξε ότι δημοσιεύθηκε λόγω έλλειψης πολιτισμικής ευαισθησίας. H διαφήμιση δείχνει έναν μαύρο άνδρα να μετακινείται από ένα λευκό χέρι, που υποτίθεται ότι είναι αυτό της κοπέλας του, το οποίο στη συνέχεια τον «πετά» μέσα σε ένα κτίριο με την ταμπέλα «Petit Colon».

Το Petit Colon είναι πράγματι ένα καφέ στο Μπουένος Άιρες, σημαίνει ωστόσο και «μικρός έποικος» στα γαλλικά. Η αυτοκινητοβιομηχανία απέσυρε τη διαφήμιση λέγοντας ότι, αν και δεν υπήρχε ρατσιστική πρόθεση, η δημιουργία της οφείλεται σε «έλλειψη ευαισθησίας και διαδικαστικά λάθη».

Σημείωσε επίσης ότι αποτελεί μέρος σειράς διαφημιστικών στα οποία ένα ζευγάρι κάνουν πλάκες μεταξύ τους, αν και παραδέχθηκε ότι αυτό δεν ήταν ξεκάθαρο σε όσους δεν είχαν δει ολόκληρη την καμπάνια. «Εκ μέρους της διοίκησης, θα ήθελα επισήμως να απολογηθώ για τους ανθρώπους που πληγώθηκαν, ως αποτέλεσμα της έλλειψης διαπολιτισμικής ευαισθησίας», δήλωσε η Hiltrud Werner, υπεύθυνη Νομικών Υποθέσεων της Volkswagen. Η εταιρεία δεσμεύτηκε επίσης να εντείνει την εκπαίδευση σε θέματα διαφορετικότητας και να ενισχύσει τους ελέγχους επί των διαφημιστικών υλικών.
(Πηγή: Marketingweek.com)