H UM επεκτείνει τη senior ηγετική της ομάδα με την τοποθέτηση της Natasha Murray στη θέση της Chief Client Officer. Η Murray θα αναφέρεται στην Chief Executive της εταιρείας Rachel Forde, και θα συνεργάζεται με πελάτες τους οποίους θα βοηθάει να συμπεριλάβουν πιο μακροπρόθεσμους στόχους στην εμπορική τους στρατηγική.

Η Murray θα έχει, επίσης, την ευθύνη να δημιουργεί διατμηματικές ομάδες στο εσωτερικό του agency, με σκοπό να δημιουργούν tailored λύσεις για τους πελάτες. Προέρχεται από τη Newsworks, το marketing τμήμα για τα ειδησεογραφικά brands της Team Nation, της πρώτης συμμαχίας μεταξύ news publishers, όπου η ίδια υπήρξε Client Lead.

Πρωτύτερα, υπήρξε, για πάνω από τέσσερα χρόνια, Director of Client Partnerships στην Guardian News and Media και εργάστηκε για 16 χρόνια στη Havas Media UK και στην προγενέστερη MPG, όπου κατείχε τις θέσεις Managing Director και Managing Partner, αντίστοιχα. «Διαθέτουμε μια πλήρη και δραστήρια ομάδα management, η οποία εστιάζει στο να μεταφέρει τη UM και τους πελάτες της στο επόμενο επίπεδο. Και στη Natasha, βλέπουμε ένα στέλεχος πλήρως εναρμονισμένο με τη future-fit προσέγγισή μας αναφορικά με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες των πελατών μας», σημείωσε η Rachel Forde.

(Πηγή: Campaign)